دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پُرتره خیره کننده از بازیگر طنز همراه همسر و دختر زیبارویشان /حرفه ای نیست؟
18
عکسی بسیار زیبا از مهران غفوریان و خانواده را با هم میبینیم .

مهران غفوریان (متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعۀ تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد و سابقه مجری‌گری نیز دارد.

غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‌باشد. بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود.

بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود .

پُرتره خیره کننده از بازیگر طنز همراه همسر و دختر زیبارویشان /حرفه ای نیست؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (18 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits