دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عکس یادگاری سحر زکریا در بیمارستان / خدا شفا بده !
42
سحر زکریا بازیگر پرحاشیه با انتشار عکسی در بیمارستان آرزوی شفای بیماران را کرد .

سحر زکریا متولد 28 آذر 1352 در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است .

دانش آموخته رشته اقتصاد در دبیرستان و لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی می باشد که با کارهای طنز مشهور شد و از علاقمندان آشپزی و موسیقی پاپ است .

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش ها و تله تأترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش های نه چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده است.

عکس یادگاری سحر زکریا در بیمارستان / خدا شفا بده !

سحر زکریا با انتشار تصویر مادرش نوشت/ مادرم، امیدم زندگیم در کنارم بمان من با نفس تو زنده ام، روزهای تلخی را سپری کردم، ممنون از تمامی کادر درمان از نگهبانان تا خدمه تا مردم عزیزم که همراهم بودند به عشقشان زنده ام، سپاس برای مهربانی مردم عزیزم، مردمی که واقعی هستند در کوچه وخیابانند نه در صفحات مجازی، وسپاس از خداوندم، مادرم بمان نور چشمانم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (42 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

موسوی | ۲ سال پیش
خدا خودش شفا بده مادرعزیزتون را
0
0

hits