دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خوانندگی عجیب مهناز افشار در آلمان !
2
مهناز افشار ویدیویی از خود منتشر کرده که لب خوانی آهنگ مورد علاقه اش برای ناشنوایان است .

مهناز افشار متولد تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در شهر تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است او که دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت، برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. مدرک تحصیلی او دیپلم است.

مهنار افشار

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آن‌ها توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد.

مهنار افشار

۲۶ مرداد ۹۵ یاسین رامین همسر مهناز افشار و فرزند محمدعلی رامین معاون وزیر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران بازداشت شد. او به واردات شیر خشک فاسد از طرف شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر متهم بود که با شکایت این سازمان، به دلیل عدم توانایی در پرداخت وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی بازداشت شده بود.

مهنار افشار

بعد از انتشار این اخبار مهناز افشار به دلیل این اقدام همسرش مورد انتقاد فراوان قرار گرفت و برخی نیز از کور شدن و مرگ نوزادان به دلیل استفاده از شیر خشک فاسد خبر دادند. افشار بعد‌ها نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفت: وارد کردن شیر خشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی که درباره همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام. چون این که مطرح می‌کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضا‌هایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود، ولی اجازه بدهید محکوم بشود، بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده است.

مهنار افشار

افشار در آذر ماه ۹۷ اعلام کرد که همسرش از آنچه او «شایعه پراکنی» درباره پرونده شیر خشک و مهریه میلیاردی افشار می‌نامد، از رسانه‌ها شکایت می‌کند.

مهناز افشار بعد از جدایی و رفتن به آلمان ویدیویی از خوانندگی خود منتشر کرد که با هم میبینیم .




این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits