دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عزت الله مهرآوران چه واکسنی زده بود و چگونه مبتلا شد ؟
2
عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون هر دو دور واکسن کرونا را دریافت کرده بود اما الان با درگیری 90 درصدی ریه مواجه است.

واکسن عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت ایرانی که با درگیری 90 درصد ریه در بیمارستان بستری است ، دو دوز واکسن زده بود اما مبتلا شد و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

خردادماه سال جاری بود که گروهی از هنرمندان پیشکسوت کشور از جمله عزت الله مهرآوران واکسن کرونا دریافت کردند. این گروه از هنرمندان واکسن وارداتی دریافت کرده اند .

حالا همسر عزت الله مهرآوران از ابتلای همسرش به کرونا و درگیری 90 درصدی ریه خبر میدهد.

نکته ی حائز اهمیت دیگری این است که متاسفانه این چهره بسیار دیر به بیمارستان مراجعه کرده است.

عزت الله مهرآوران صبح یکشنبه ـ چهارم مهر ماه ـ در پی ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شده است. این هنرمند در جدیدترین فعالیت خود در حال بازی در سریال زن زندگی مرد زندگی بود .

نیکنام حسینی پور ـ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ـ درباره آخرین وضعیت جسمی عزت‌الله مهرآوران ـ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ـ به ایسنا گفت: آقای مهرآوران دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده بود اما از روز چهارشنبه هفته گذشته مقداری ناخوش احوال و در خانه تحت درمان بود، اما وقتی متوجه شدند که ریه‌هایش درگیر شده است، به بیمارستان منتقلشان کردند.

حسین پور با بیان اینکه مهرآوران از صبح یکشنبه (۴ مهر ماه) در بیمارستان آتیه بستری شده است.

به گفته مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، عزت‌الله مهرآوران که متولد ۱۳۲۸ است، واکسن کرونا را حدود دو ـ سه ماه پیش در موسسه هنرمندان پیشکسوت دریافت کرده است.

با آرزوی بهبودی کامل برای این هنرمند دوست داشتنی.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits