دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کرونا جان پدر و مادر بازیگر طنز را با هم گرفت
0
رضا کریمی بازیگر سریال های طنز ایرانی در کمتر از 24 ساعت پدر و مادرش را همزمان بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد.

فوت پدر و مادر رضا کریمی

رضا کریمی بازیگر اثار طنز و کمدی ، در بیست چهار ساعت پدرومادرش رو به خاطر کرونا ازدست داد دوشنبه مادرش و امروز(سه شنبه )پدرش

فوت پدر و مادر رضا کریمی

رضا کریمی در اینستاگرامش این عکس را منتشر کرد نوشت:
حاجی نذاشتی یک روز از رفتن همسرت بگذره رفتی باهاش و ماها رو تنها گذاشتی،این رسمش نیست..البته یادم میاد کل جنگ رو هم رهامون کردی رفتی ولی بعدش لت و پار اومدی،کاش میشد دوباره با مادرم برگردی….🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

رضا کریمی در ۱ بهمن ۱۳۵۶ در اراک زاده شد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری تئاتر می‌باشد. وی از سال ۱۳۷۸ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینۀ بازیگری تئاتر آغاز کرد.

رضا کریمی

کریمی در سریال‌هایی همچون «هیولا»، «گسل»، «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «پژمان» و... و فیلم‌های سینمایی «طبقه حساس» و «خوب، بد، جلف» ایفای نقش کرده است.

اثر مهم غلامرضا کریمی در این سال، بازیگری در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت و محمود رضایی محسوب می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی غلامرضا کریمی بازی در سریال ساختمان پزشکان بوده است.

با اینکه غلامرضا کریمی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. غلامرضا کریمی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان جانشین تولید، نویسنده، کارگردان و برنامه‌ریزی نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر غلامرضا کریمی در حرفهٔ جانشین تولید، سریال مسافران است.

مهم‌ترین اثر غلامرضا کریمی در حرفهٔ نویسنده، سریال طاغوت است و مهم‌ترین اثر غلامرضا کریمی در حرفهٔ برنامه‌ریزی، فیلم گل‌های داوودی است.

در این سال‌ها غلامرضا کریمی با هنرمندان بسیاری تجربهٔ کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شقایق دهقان با 4 مرتبه، حمید لولایی با 3 مرتبه، هومن برق‌نورد با 3 مرتبه، اصغر حیدری با 3 مرتبه و بهنام تشکر با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با غلامرضا کریمی داشته‌اند.

رضا کریمی

مجله دلگرم به رضا کریمی هنرمند کشور تسلیت گفته و برای وی آرزوی صبوری و شکیبایی می کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits