دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گریه طرفداران گلزار، بدون آقا رضا میمیریم
2
مصاحبه شبکه تی وی پلاس با نوجوانانی که به شدت طرفدار محمدرضا گلزار هستند.

گریه طرفداران گلزار

در این قسمت از برنامه اولترا شبکه تی وی پلاس.، پای صحبت های پر احساس و جالب دختر و پسرهایی می نشینیم که عاشقانه و صادقانه طرفدار محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران هستند.


توئیتری‌ها به این ویدئو واکنش نشان دادند:

  • این محمدرضا گلزار مگه چند تا کتاب نوشته که اینها در مورد الگوها، توصیه‌ها و آموزه‌های گلزار صحبت میکنن؟ عنوان بهترین و پرتیراژترین کتابش چیه؟
  • واقعا اینا براش گریه میکنند؟! چقدر اجتماع تغییر کرده و ما بیخبریم؟!
  • ‏‎‎کاش این ویدئو پخش نمیشد . طفلکا خیلی کوچیکن چند سال دیگه شرمنده میشن بابت این ویدئو

گریه طرفداران گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر، نوازنده، خواننده و مدل ایرانی است.

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است.

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا گلزار مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد.

در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد.

در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار همچنین در زمینهٔ موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است.

بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits