دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جواد هاشمی: هم در هیئت امام حسین لخت میشم هم استخر
2
واکنش تند سید جواد هاشمی به حواشی سکانس استخر سریال «زخم کاری»

واکنش جواد هاشمی به لخت شدن در سریال زخم کاری

سید جواد هاشمی که ماجرای لخت شدنش در سکانسی از سریال زخم کاری موجی از انتقادها را به دنبال داشت روز گذشته به این ماجرا واکنش تندی نشان داد.

سید جواد گفت: بنده هم در هیئت امام حسین لخت می شوم هم در کنار استخر ، انجا سینه میزنم اینجا میپرم تو آب!!

حتماً بخوانید:
فیلم لخت شدن جواد هاشمی شگفتی ساز شد!

فیلم لخت شدن جواد هاشمی شگفتی ساز شد!

سید جواد هاشمی بازیگر معروف در سریال زخم کاری لخت شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد!

توضیح جواد هاشمی در مورد لخت شدنش


زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در فیلیمو و شبکهٔ نمایش خانگی پخش می‌شود.این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

در این سریال ، سید جواد هاشمی نقش آقای دستمالچی را بر عهده دارد که اتفاقا نقش مثبتی نیست .

واکنش جواد هاشمی به لخت شدن در سریال زخم کاری

حذف برنامه جواد هاشمی از کنداکتور

در سکانسی از قسمت ۱۲ سریال «زخم کاری»، جواد هاشمی با شخصیت «دستمالچی» وارد قصه می‌شود. «مالک» برای کمک گرفتن از او به سراغش می‌رود و در استخر با او دیدار و صحبت می‌کند. حضور جواد هاشمی در این سکانس با پوشش مخصوص شنا، باعث شد تعدادی از کاربران به ایفای این نقش توسط او واکنش منفی نشان بدهند و عده‌ای دیگر از مخاطبان نیز با این موضوع شوخی کردند.

روز یک شنبه خبر پخش اولین قسمت برنامه «نشان ارادت» با حضور جواد هاشمی منتشر شد اما روز دوشنبه روابط عمومی برنامه اعلام کرد این قسمت به دلیل «مشکلات فنی» پخش نمی‌شود و قسمت دیگری با حضور شهرام عبدلی روی آنتن رفت. با این حال دیروز اعلام شد برنامه جواد هاشمی، امروز پخش خواهد شد.

پیش از این، بهمن‌ سال گذشته نیز نام جواد هاشمی با حاشیه گره خورده بود. او در تبلیغ خرید خانه و ملک در دبی حاضر شد و در بخشی از این تبلیغ گفت: «برید دبی خونه بخرید و حالشو ببرید، بچه‌هاتون هم دعاتون می‌کنن.» حجم انتقادات به این تبلیغ باعث شد، جواد هاشمی با انتشار ویدئویی از حضور در آن اظهار پشیمانی و عذرخواهی کند.

مدتی قبل از این حاشیه نیز انتشار تصویری از او در مسابقه «شب‌های مافیا» در حالی که پاپیون زده بود، مورد توجه قرار گرفت و واکنش‌های طنز کاربران و مخاطبان را برانگیخت.

جواد هاشمی خیلی قبل‌تر از این‌ها هم به بهانه ساخت مستند «یار دوازدهم» در مقام تهیه‌کننده درگیر حاشیه شده بود.

این مستند سال ۹۳ با هدف حمایت هنرمندان از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ ساخته شد و جواد هاشمی با همراهی تعدادی از بازیگران به برزیل سفر کرد. انتشار تصویر تعدادی از بازیگران با شلوارک در برزیل و صحبت‌های جواد هاشمی درباره فروش خانه خود برای تامین هزینه ساخت این مستند از حاشیه‌هایی است که باعث شد «یار دوازدهم» مستند پرسروصدایی باشد و نام جواد هاشمی را بر سر زبان‌ها بیندازد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits