دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ننه علی از پزشک معالج پسرش شکایت کرد !
6
شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج پسر و بیمارستان فرهیختگان

شکایت مادر علی انصاریان از دکتر هاشمیان !

دلگرم به نقل از آخرین خبر: مدتی پس از فوت مرحوم انصاریان بود که ماجرای قصور پزشکی در روند معالجه او مطرح شد و اینطور عنوان شد که دکتر هاشمیان، پزشک معالج وی در تعیین زمان جداسازی دستگاه ونتیلاتور دچار اشتباه شده است.

شکایت مادر علی انصاریان از دکتر هاشمیان !

این ماجرا ابتدا توسط داماد خانواده علی انصاریان مطرح شد و سپس محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به آن پرداخت که با واکنش تند دکتر هاشمیان هم همراه بود.

حالا با گذشت بیش از پنج ماه از درگذشت مرحوم انصاریان، مادر آن مرحوم پیگیر پرونده درگذشت فرزندش شده و از پزشک معالج وی و بیمارستان فرهیختگان شکایت کرده است تا این موضوع مورد بررسی و تفحص جدی قرار بگیرد.

شکایت خانواده انصاریان علیه پزشک معالج و بیمارستان محل درمان او در دادسرا به ثبت رسیده و قرار است موضوع مطرح شده به صورت تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد و پرونده پزشکی آن مرحوم به دقت بازبینی و روند درمانی وی از زمان بستری تا روز فوت واکاوی شود تا مشخص شود ماجرای قصور پزشکی در این خصوص صحت دارد یا نه ؟

علی انصاریان در 14 تیرماه سال 1356 در تهران متولد شد.

علی انصاریان فعالیت فوتبال خود را از سال 1369 آغاز کرد اما از سال 1375 با رفتن به تیم فجر سپاسی شیراز فوتبال حرفه ای را شروع کرد. او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در سال 1390 به بازیگری و اجرا روی آورد و در مدت بازیگری خود در بیش از ده فیلم و سریال نقش آفرینی کرد.

علی انصاریان در 15 بهمن 1399 و دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان، بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 درگذشت.

بیشتر بخوانید

بیوگرافی آسیه اسدزاده و ماجرای ارتباطش با مرحوم انصاریان

عکسی دردناک از مادر علی انصاریان سر مزار پسرش



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits