دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نواختن دلنشین همایون شجریان در چهلم استاد شجریان
3
همایون شجریان در چهل‌و‌یکمین روز درگذشت محمدرضا شجریان دلنوشته‌ای را به همراه ویدیویی از نوازندگی خود و تصویر پدر منتشر کرد.

همایون شجریان فرزند محمدرضا شجریان موسیقیدان فقید در چهل‌و‌یکمین روز درگذشت محمدرضا شجریان دلنوشته‌ای را به همراه ویدیویی از نوازندگی خود و تصویر پدر منتشر کرد.

همایون شجریان در این دلنوشته نوشت: منزل پدر که می‌رفتم، بر حسب عادت و علاقه با سازهایی که در خانه بود کلنجار می‌رفتم و او با همان لبخند مخصوص به خود که انگار می‌گفت «هنوز هم پی بازیگوشی هستی بابا» نگاه می‌کرد. اکنون پر آوازم شکسته‌ست بابا. اگر اجازه دهی با همان پنجه الکن و مضراب‌های ناتوانم، با عاشقانت همراه شوم. بگذار برایت بچگی کنم، شاید برایم لبخندی بزنی.

وی در ادامه نوشت: به یاد آن روزها که آرام جانم بودی. بزرگان نیز می‌بخشند به احساس.


گفتنی‌ست خانواده شجریان صبح امروز ۲۸ آبان به صورت خصوصی و بدون حضور مردم بر سر مزار محمدرضا شجریان در آرامگاه فردوسی در مشهد حاضر شدند.

روز گذشته ۲۷ آبان در چهلمین روز درگذشت محمدرضا شجریان به علت شیوع کرونا از حضور مردم بر مزار ایشان جلوگیری به عمل آمد و خواننده‌هایی چون وحید تاج که به مشهد آمده بودند ویدیویی را به همین مناسبت در صفحه شخصی خود منتشر کردند.

منبع : خبرگزاری صبا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits