دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برنامه نود و نو فردوسی پور پخش نمی شود ؟

برنامه 99 فردوسی پور پخش نمی شود !

برنامه نود و نو فردوسی پور پخش نمی شود ؟
0
برنامه جدید عادل فردوسی پور ، برنامه 99 مدتی بود پروانه ساخت گرفته بود اما ...

برنامه ۹۹ فردوسی پور پخش نمی شود !

برنامه جدید فردوسی پور که تهیه کنندگی و اجرای آن بر عهده ی خود اوست و مدتی است پروانه ساخت آن توسط وزارت ارشاد صادر شده در رسانه ها منتشر شده است؛نتوانست از ساترا مجوز دریافت کند.

صبح سینما در این خصوص نوشت: در هیاهوی جنجال بین صدا و سیما و وزرات ارشاد بر سر مرجعیت صدور مجوز شبکه نمایش خانگی؛وی او دی ها فعلا نمی توانند صرفا با مجوز وزارت ارشاد برنامه ای را به پخش برسانند و برای تولید و انتشار محتوا مجوز ساترا نیز باید صادر شده باشد؛پیش از برنامه«همرفیق»شهاب حسینی نیز با وجود دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد مجبور به اخذ مجوز از ساترا شد.

باید دید با توجه به عدم صدور مجوز برای برنامه فردوسی پور از طرف ساترا این برنامه چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

در حالیکه بسیاری منتظر بودند عادل فردوسی پور با برنامه 99 به فضای اجرا بازگردد و از طریق یک برنامه اینترنتی، نود نویی را راه بیندازد، اما امروز خبر آمد که برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور، به صورت زنده پخش نخواهد شد

ادل فردوسی‌پور درباره برنامه جدیدش به گفتن جمله معروفش یعنی No comment(نظری ندارم) بسنده کرد.

حتی با او درباره پخش شدن یا پخش نشدن برنامه فوتبال 120 از شبکه ورزش هم دوباره از نو کامنت استفاده کرد.

البته در سایت شبکه ورزش و در بخش برنامه‌های تخصصی این شبکه کماکان نام برنامه فوتبال 120 وجود دارد و حتی در قسمت توضیحات آن اسم عادل فردوسی‌پور به عنوان تهیه کننده این برنامه دیده می‌شود اما اینکه چرا پس از شروع لیگ های اروپایی این برنامه روی آنتن نرفته است عجیب به نظر می رسد.

برخی شایعات از متوقف شدن پروسه شروع به کار سری جدید برنامه فوتبال 120 پس از حضور مدیریت جدید حکایت دارد. شایعاتی که هنوز تایید نشده اند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits