دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
انتقاد شدید سحر زکریا از مهران مدیری
1
سحر زکریا :آیا بهتر نبود به جای همکاری با بازیگران هیولا که از بقیه کارها پول‌های هنگفتی می‌گیرند با تیم قدیم‌تان کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم

سحر زکریا در پستی اینستاگرامی به تندی از مهران مدیری انتقاد کرد.

بازیگر "پاورچین" و "قهوه تلخ" از کارگردان این مجموعه ها انتقاد کرد و نوشت: آیا بهتر نبود به جای همکاری با بازیگران هیولا که از بقیه کارها پول‌های هنگفتی می‌گیرند با تیم قدیم‌تان کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟

​سحر زکریا ابتدا اعلام کرده که به خاطر "بی حرمتی" در برنامه "شب‌های مافیا" حضور پیدا نمی‌کند و سپس نوشت که در عرصه بازیگری جز "پارتی‌بازی و لابی کردن" چیزی وجود ندارد.

​بازیگر نقش مقابل مهران مدیری در سریال "پاورچین" در ادامه به انتقاد از این کارگردان پرداخت و نوشت: آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه‌هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرده.

شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولای یک که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن و پولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن وهنوز کارهای قدیمی رو می‌بین"

او در ادامه نوشته است: من سحر زکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سالهاست من و‌ امثال من زنده بگور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه‌ام نیاید عینک‌های آفتابی گران قیمتتان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید.

حرف دیگر آقایان شریف گلیان پول بنده را سالها پیش خوردند (قهوه تلخ) اینروزها این برنامه از فیلمو در حال پخش است میخوام بدونم چطور وقتی شکایت من در ارشاد موجود است ان کار فروخته شده به این سایت؟ میخوام اعلام کنم بنده تا به امروز جز هیچ باندی نبودم. با استناد به حرف حسین اگر دین ندارید آزاده باشید."

انتقاد شدید سحر زکریا به مهران مدیری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits