دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماجرای جنجالی تصادف دو بازیگر پیشکسوت هنگام فیلمبرداری
1
محمد فیلی درباره حضورش در فیلم سینمایی «خروج» گفت: واقعیت امر برای من به نقش رسیدن در این فیلم سخت نبود زیرا بالاخره سال‌ها بازی کرده ام و از طرفی ابراهیم حاتمی‌کیا کنار ما بود که به خوبی بازیگران را هدایت می کرد.

ماجرای تصادف دو بازیگر پیشکسوت هنگام فیلمبرداری «خروج»

فیلی درباره سختی‌های تولید فیلم سینمایی خروج افزود:سختی اصلی پروژه برای ما جاده ای بودن اثر بود و ای نکه ما در سرما و گرما پشت تراکتور بودیم و کل فیلم در چنین حال و هوایی گذشت.

طی روزهای فیلمبرداری خروج سرما و گرمای شدیدی را تحمل کردیم.

بازیگر فیلم سینمایی خروج درباره تجربه بازی با تراکتور اضافه کرد: به شخصه سختی بسیار زیادی را تحمل کردم، تراکتوری که من می راندم هفتاد ساله بود و مهار هم نمیشد و گاها از دستم در می‌رفت، حتی یکبار طی یک حادثه تراکتور من با تراکتور جهانگیر الماسی تصادف کرده و از آن بالا رفت.

وی در مورد بازی فرامرز قریبیان در این فیلم اضافه کرد: فرامرز قریبیان بزرگ همه ما در بازیگری است و بازی در کنار وی برای من بی نهایت لذتبخش بود، اگر من در هیات داوران جشنواره فیلم فجر بودم سیمرغ جشنواره را به فرامرز قریبیان می دادم.

بازیگر فیلم «روزی روزگاری» درباره همکاری با ابراهیم حاتمی کیا اذعان کرد: ابراهیم حاتمی کیا کارش را کاملا بلد است، بسیار سر صحنه جدی است و می داند که در هر لحظه از فیلمش چه می خواهد.

بیشتر بدانید:

از پوستر فیلم سینمایی خروج، رونمایی شد + عکس

بازیگران فیلم خروج حاتمی کیا از فرامرز قریبیان تا پانته آ پناهی ها



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits