دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش بهنام تشکر به حواشی جنجالی سریال وارش + فیلم
3
واکنش بهنام تشکر به حواشی سریال وارش

واکنش بهنام تشکر به حواشی سریال وارش

سریال وارش که در شبکه 3 پخش میشود حواشی زیادی را ایجاد کرده است. سکانسی که باعث این حواشی شده است در پایان ویدیو قرار دادیم . اهالی گیلان این سریال را توهین به مردم و فرهنگ شان دانسته اند .

رضا رسولی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار داشت: در سریال وارش به ساحت مردم گیلان که در همه دوران ها پشت نظام ایستاده اند و حتی در اتفاقات اخیر مردم این استان از صبورترین مردمان ایران بودند، توهین شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که شورای اسلامی رشت باید نسبت به این قضیه عکس العمل نشان دهد، افزود: سوژه های بسیاری برای ساخت سریال تلویزیونی از گیلان وجود دارد، چرا در مورد شهدای مدافع حرم استان، رشادت های گیلانی ها در هشت سال دفاع مقدس و حماسه های میرزاکوچک خان جنگلی سریال ساخته نمی شود.

بهراد ذاکری عضو دیگر شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه در سخنانی با بیان این که سریال وارش توهین به گیلانی ها است، بیان داشت: پخش این سریال باید متوقف شود.

وی خاطر نشان کرد: نوع نگاه به قومیت به ویژه صیادان زحمت کش و نوع سبک زندگی گیلانیان در این سریال خلاف واقعیت هاست ، شورای اسلامی رشت به صدا و سیما اعتراض خود را اعلام کند.


بهنام تشکر (زادهٔ ۴ بهمن ۱۳۵۵ در انزلی) بازیگر، صداپیشه، دوبلور و مجری ایرانی است.بهنام تشکر در روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۵۵ در بندر انزلی در یک خانواده ترک‌ اردبیلی چشم به جهان گشود.

دوران کودکی‌اش را در بندر انزلی گذراند و از سال ۱۳۷۵ فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد. وی دارای مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits