دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش سخنگوی دولت به توقیف فیلم خانه پدری
1
سخنگوی دولت گفت: بهترین راه این است که قضاوت و تصمیم‌گیری در مورد فیلم‌ها را به نهاد تخصصی خودش یعنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کنیم؛ بگذاریم خود وزارت ارشاد بگوید که این فیلم قابل اکران است یا خیر.

واکنش سخنگوی دولت به توقیف فیلم خانه پدری

علی ربیعی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره توقیف اکران فیلم خانه پدری گفت: نمی‌خواهم قضاوت کنم اما رسانه رشته من است.

کیانوش عیاری کارگردان برجسته‌ای است که این مسائل اجتماعی را بیشتر کار می‌کند. برش زدن به این مسائل و پرداختن به آسیب‌های اجتماعی برای حل آن است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بهترین راه این است که قضاوت و تصمیم‌گیری در مورد فیلم‌ها را به نهاد تخصصی خودش یعنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کنیم این بهترین تصمیم است بگذاریم خود وزارت ارشاد بگوید که این فیلم قابل اکران است یا خیر.

سخنگوی دولت یادآور شد: اگر تصمیم گیری را از حوزه‌های تخصصی به سایر حوزه‌ها ببریم با نوعی آشفتگی روبرو می‌شویم. صحنه‌ای در این فیلم است که بگوییم که مثلاً به اعتبار ما لطمه می‌زند اما بردن این فیلم‌ها به حوزه‌های تخصصی به اعتبار ما بیشتر لطمه می‌زند.

ربیعی اظهار داشت: وزیر ارشاد با کارشناسان، مسائل اجتماعی و حوزه هنری را درنظر می‌گیرند حرف من این است که بگذاریم دستگاه تخصصی به موضوع بپردازند و این بهترین کار است.

بیشتر بخوانید:

معرفی کامل فیلم خانه پدری + خلاصه داستان و بازیگران

علت توقیف مجدد فیلم سینمایی خانه پدری + تیزر فیلم

واکنش رئیس سازمان سینمایی به توقیف فیلم خانه پدری

واکنش جالب سازندگان فیلم خانه پدری به توقیف این فیلم + ویدئو



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits