دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
واکنش جالب سازندگان فیلم خانه پدری به توقیف این فیلم + ویدئو
2
فیلم خانه پدری سـاخته کیانوش عیاری که پس از گـذشت سالـها مجـوز پخش دریافت کرده بود مجددا با حـواشی زیادی مـواجه و توقیف شد ...سازندگان فیلم سینمایی خانه پدری با انتشار تیزری به خبر توقیف این فیلم واکنش نشان دادند.

واکنش جالب سازندگان فیلم خانه پدری به توقیف این فیلم

فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری که بعد از ۱۰ سال به روی پرده رفته بود صبح امروز دوشنبه ۶ آبان با ابلاغ دستور قضایی بازپرس شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه تهران به سازمان سینمایی اکرانش متوقف شد. سازندگان فیلم سینمایی خانه پدری با انتشار تیزری به خبر توقیف این فیلم واکنش نشان دادند.


توقف اکران خانه پدری

خبرگزاری تسنیم در پیامی تلگرامی نوشت: فیلم خانه پدری ساخته کیانوش عیاری با دستور مستقیم دادستانی توقیف شد.

این فیلم در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی کیانوش عیاری ساخته شده است. باوجود اینکه اعلام شده بود فیلم اصلاحاتی جزئی داشته و بخش‌هایی از آن هم حذف شده، بار دیگر به دلایل نامعلومی جلوی نمایش آن گرفته شده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأیید خبر توقیف اکران فیلم خانه پدری گفت: این فیلم به دستور دادسرای فرهنگ و رسانه توقیف شده است.

وی درباره علت توقیف این فیلم گفت: کارگران خانه پدری تعهد به تغییر و حذف صحنه‌های خشن فیلم داده بود که این کار انجام نشد، در نتیجه دادسرای فرهنگ و رسانه حکم به توقیف فیلم داد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits