دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زمان دقیق پخش فوق لیسانسه ها
6
فیلمبرداری سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت که تقریبا به اتمام رسیده به زودی از شبکه سوم سیما بر روی آنتن خواهد رفت...

زمان پخش فوق لیسانسه ها مشخص شد

دلگرم: فصل سوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» با نام «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت از جمعه ۱۷ آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

سریال «فوق لیسانسه ها» به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت در ۳۰ قسمت هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سوم پخش خواهد شد.

سریال «لیسانسه‌ها» برای اولین بار در دی ماه سال ۹۵ به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در قالب ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن تلویزیون رفت.

از بازیگران این مجموعه تلویزیونی می‌توان هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، بیژن بنفشه‌خواه اشاره کرد.

قرار بر این شده بود که پس از اتمام سریال ستایش 3 این مجموعه تلویزیونی پخش شد

هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، عرفان برزین، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آیدا نامجو و آتنه فقیه‌نصیری از جمله بازیگران این سریال هستند.

به جز بهنام تشکر که در سری سوم حضور ندارد تمام بازیگرانی که در دو فصل گذشته این مجموعه بازی کرده‌اند، در «فوق لیسانسه‌ها» نیز حضور دارند.

تصویربرداری فصل سوم این سریال با نام «فوق لیسانسه‌ها» از اواخر فروردین آغاز شد. رضا جودی تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد.

separator line

بیشتر بخوانید

استایل خفن از متین ستوده در اکران فیلم مسخره باز + فیلم

عذرخواهی متین ستوده بابت تیپ جنجالی اش در اکران مسخره باز

تیپ متفاوت متین ستوده در اکران خصوصی هزار تو + تصاویر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits