دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تیکه کلام افتاد حشمت فردوس از کجا متولد شد + فیلم
12
داریوش ارحمند بازیگر نقش حشمت و آرمان زرین کوب تهیه کننده مجموعه تلویزیونی ستایش 3 در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه حضور یافته و در مورد حواشی مربوط به این فیلم توضیحاتی ارائه دادند...

افتاد گفتن حشمت فردوس

دلگرم: مصاحبه جالب داریوش ارجمند در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت. داریوش ارجمند در این مصاحبه درباره تکیه کلام “افتاد” حشمت فردوس صحبت کرد و در کنار تهیه کننده سریال درباره گریم نرگس محمدی در نقش ستایش هم نکته جالبی گفت!

ارجمند در ادامه درباره تکه کلام «افتاد» اظهار کرد: در متن اول یک بار هست که جایی حشمت چیزی به همسرش می گوید و تاکید می کند که افتاد!؟ این برای من خیلی اهمیت پیدا کرد و فکر کردم این کلمه باید صاحب بازی شود، من خیلی تمرین کردم و بازی‌های مختلفی را اجرا کردم تا به این بازی رسیدم.

زرین کوب در پایان اشاره کرد: ادعایی می کنم که بر اساس مستندات موجود و بازخوردها است و فکر می کنم سریال «ستایش» پرمخاطب ترین سریال درام تلویزیون در ۲۰ سال اخیر است و اینکه در این مقطع سریال که در قسمت ۱۲ هستیم این حجم از مخاطب ما را شگفت زده می کند. سریال مخاطبان بالایی دارد و این به دلیل محتوا و سابقه ای است که دارد.


توضیحات داریوش ارجمند در مورد گریم ستایش

ر ادامه زرین‌کوب- تهیه کننده که به بهانه پخش فصل سوم سریال «ستایش» در برنامه «سلام صبح‌بخیر» حضور داشت، درباره حواشی گریم شخصیت ستایش نیز توضیح داد: ما در سریالهایی که از تلویزیون پخش می شود، در فضای مجازی با بازخوردهای منفی مواجهیم.

به نظر من مخاطبانی که در این فضا فعال هستند به صورت کامل مجموعه ها را نگاه نمی کنند و هنوز نسبت به زمان قصه آگاهی ندارند. در فضای مجازی می بینم عکس بازیگر ستایش فصل یک را در کنار فصل سه گذاشته اند.

ما آنجا بنا بر شرایط کاراکتر، باید او را با بار مشکلاتی که دارد نشان بدهیم. وقتی فرد نزدیکت به قتل ناخواسته محکوم می شود استرس تو را از بین می برد. همین زندگی کردن با هویت جعلی نیز دشواری خاصی داشته است اما او حالا شرایط بهتری دارد. به هر حال یک زن ۲۰ ساله که حالا ۴۰ سال دارد باید چطور پیر کرد؟

وی در پاسخ به اینکه آیا این نوع گریم ناشی از اصرار نرگس محمدی بوده، گفت: در مجموعه ما احترام متقابل بین بازیگر و عوامل تولید است و نه آنها و نه ما نمی توانیم خواسته های نامعقول داشته باشیم.

ارجمند نیز یادآور شد: اصلا همین بازیگران زن ایران را ببینید، ۵۰ ساله هستند اما بوتاکس کرده اند و چین و چروک هایشان از بین رفته است!

ارجمند در بخش از این گفت و گو گفت: من با خیلی از بزرگان سینمای ایران کار کرده ام؛ چه جوانان چه اساتید بزرگ که در پیشانی آنها استاد ناصر تقوایی است که بزرگترین افتخار من در طول دوران بازیگری ام، کار «ناخدا خورشید» در خدمت ایشان بودم؛ نوع کاری که می کرد و شرف، انسانیت، شعور و سوادی را که داشت هرگز فراموش نمی کنم.

متاسفانه شرایط اینگونه است و نگذاشتند یا نشد که تقوایی باز هم کار کند. او سریال تلویزیونی طنز (دایی جان ناپلئون) را ساخت که این همه طناز آمده اند اما یک سکانس به قوت کار او نساخته اند.

وی افزود: شاید ایراد من این است که اولین کاری که به صورت حرفه ای انجام دادم با یک استاد بود و این چیزهایی را به من شناساند و مرا به گونه ای برای سینما تربیت کرد که بعدها برای برخی کارگردانان دردسر شدم. تقوایی والا و باسواد بود و امیدوارم هرجا هست خدا او را حفظ کند.

ماجرای تیکه کلام افتاد حشمت فردوس از زبان داریوش ارجمند + فیلم

عکس افتاد حشمت فردوس

«سلام صبح بخیر» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری شنبه تا پنجشنبه ها ساعت ۷ تا ۹:۳۰ روی آنتن می رود و هر روز به مسائل گوناگون سیاسی، اجتماعی، ورزشی، هنری و... می پردازد.

separator line

بیشتر بخوانید

زمان دقیق شروع سریال ستایش 3 اعلام شد

میکس فوق احساسی ستایش 3 با آهنگ من برم شهاب مظفری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (12 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

احمد | ۴ سال پیش
اقای ارجمندسلام احترام به اقوام نشانگر ادب .تربیت وفرهنگ یک هنرمند است شما به قوم عرب توهین کردید عرب هنر افتخار اقتدار وایستادگی رو درکارنامه داره واین رو هر کسی نمی تونه درک کنه.سزاوار جواب نیستید چون ادبمون رو زیر سوال میبریم
2
1

hits