دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نظر دادن سلبریتی ها در هر موردی جایز است ؟

واکنش هوتن شکیبا به نظر دادن سلبریتی ها

نظر دادن سلبریتی ها در هر موردی جایز است ؟
1
ماجرای نظر دادن سلبریتی ها در مناسبت ها و رویدادهای اجتماعی کشور بحث داغ کاربران در فضای مجازی است . هوتن شکیبا در این رابطه نظرش را اعلام کرد...

هوتن شکیبا به نظر دادن هنرمندان واکنش نشان داد

دلگرم: هوتن شکیبا بازیگر جوان و شایسته کشورمان که این روزها در اوج دیده می شود در یک برنامه تلویزیونی شرکت کردر پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نظر دادن سلبریتی ها و واکنش آن ها نسبت به مسائل اجتماعی گفت: که من معمولا نظر نمیدهم سعی میکنم پیشنهاد ارائه کنم

هوتن شکیبا بازیگر 36 ساله کشورمان گفت من بیشتر در مورد مسائلی اظهار نظر میکنم که در موردش تخصص داشته باشم

از نظر هوتن شکیبا واکنش لحظه ای به ماجراها و اتفاقات اجتماعی می تواند پیامدهای بدی نیز داشته باشد. باید صبور بود و برای انتشار نظر و پیشنهاد زمان صرف کرد. به هر حال هنرمندان مسئولیت اجتماعی دارند و نمی توانند به مسائل مربوط به اطرافشان بی تفاوت باشند.

اشتباهی که برخی از سلبریتی ها داشته اند باعث شده که افکار عمومی به این سمت برود که ما همیشه و در مورد هر چیزی واکنش نشان می دهیم.


هوتن شکیبا فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر است او با سریال لیسانسه ها سال 95 به شهرت رسید و توانست سال گذشته جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم فجر را با بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد ، به دست آورد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits