دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تیکه سنگین مهراب قاسم‌خانی به الهام چرخنده
0
الهام چرخنده در اجتماع بزرگ بانوان زینبی با عنوان همایش حجاب و عفاف صحبتهایی پیرامون سلبریتی ها و دشمنانش کرده بود که منجر به واکنش مهراب قاسم خانی شد...

مهراب قاسم خانی به الهام چرخنده کنایه زد !

دلگرم: مهراب قاسم‌خانی در واکنش به اظهارات الهام چرخنده که گفته بود شبکه‌های معاند میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند تا عروسکش را بسازند، پستی منتشر کرد.

الهام چرخنده در اجتماع بزرگ بانوان زینبی با عنوان همایش حجاب و عفاف که عصر چهارشنبه با حضور جمعی از خانواده‌ها در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیار خدا را شاکرم که با لطف اهل‌بیت توانستم از مسیر گناه و خطا بازگردم و زندگی جدیدی را آغاز کنم.

این بازیگر تلویزیون در ادامه صحبت‌هایش گفت: شبکه‌های معاند میلیارد‌ها دلار هزینه کرده‌اند تا عروسک من را بسازند و در شبکه نیم مرا مسخره کنند، چون نام ولایت و ولی خود را به زبان آوردم و به آن افتخار می‌کنم.

مهراب قاسم‌خانی در واکنش به این اظهارات، تیکه‌های سنگینی به الهام چرخنده انداخت و در اینستاگرام با انتشار تصویر چندین فیلم هالیوودی که هزینه تولید آنها را زیرشان درج کرده است، نوشت:

«اخیراً یکی از عزیزان فرمودن، دشمنان برای ساختن عروسک ایشون در یکی از شبکه‌های معاند میلیاردها دلار هزینه کردن... راستش مظنه یه دونه عروسک توی فرنگ دستم نیست، ولی گفتم بد نیست همین‌جوری کل بودجه تولید چند تا فیلم عروسک دار رو بنویسم که این گرون فروشای خارجی نکنن توی پاچه شبکه‌های معاند.
پ.ن: به فرزندان خود ریاضی بیاموزید.»

الهام چرخنده در پایان صحبت‌هایش از خجالت سلبریتی‌ها هم درآمده و از قبل به واکنش‌های آن‌ها پاسخ داده بود: «ما مسلمانان و شیعیان بزرگانی، چون حضرت خدیجه و زینب و فاطمه (س) را به‌عنوان قهرمانان واقعی داریم و نباید اسیر سلبریتی‌ها که هیچ عمقی ندارند و توخالی هستند شویم، اگر چشمانمان به حقیقت سالار شهیدان روشن شود سعادتمند می‌شویم و زندگی همه ما بیمه می‌شود و ماه محرم فرصت خوبی برای پاک‌سازی روح و روان است.

separator line

بیشتر بخوانید

ماجرای ازدواج دوم الهام چرخنده هنرمند جنجالی + عکس

ویدیو بیوگرافی کامل الهام چرخنده و ماجرای با حجاب شدنش

ماجرای ممنوع الکاری و ازدواج مجدد الهام چرخنده (فیلم)

توهین ناموسی الهام چرخنده به شوخی یک دانشجو (فیلم)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits