دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عکس لو رفته شهاب حسینی جنجالی شد

عصبانیت شهاب حسینی از انتشار عکس جنجالیش + عکس

عکس لو رفته شهاب حسینی جنجالی شد
5
انتشار عکسی از شهاب حسینی با زن طرفداری که بدون حجاب است در فضای مجازی باعث واکنش تند شهاب حسینی در اینستاگرامش شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد....

عکس شهاب حسینی با یک زن طرفدار جنجالی شد

دلگرم: شهاب حسینی، بازیگر سرشناس کشورمان و برنده جایزه بهترین بازیگر از جشنواره کن به خاطر فیلم «فروشنده»، در پستی اینستاگرامی، تاکید کرد با وجود احترامی که به هوادارنش می‌گذارد، از این پس در گرفتن عکس یادگاری با آنان، ملاحظات قبلی را کنار خواهد گذاشت.

عکس لو رفته شهاب حسینی با طرفدار زن

عصبانیت شهاب حسینی از طرفدار زنی که با او عکس انداخت + عکس

شهاب حسینی، نسبت به اقدام یکی از خانم‌های هوادارش در خارج از کشور که عکسی دو نفری و یادگاری را در فضای مجازی منتشر کرده است، انتقاد کرد. این بازیگر سرشناس تاکید کرده همیشه سعی داشته است از گرفتن عکس یادگاری با مردم طفره نرود و در عوض از آنان انتظار داشته است این عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر نکنند.

شهاب حسینی در پست اینستاگرامی‌اش نوشت: «بدا به حال زمانه‌ای که آدم از نیت خیرش نتیجه شر می‌گیره. از روزی که شروع به پیمودن پله‌های ترقی و شهرت کردم با خودم عهد کردم تا جایی که در توان دارم در برابر مردم فروتن و متواضع باشم و مهر مردم رو با مهر پاسخگو باشم. معدود دفعاتی در کل دوران حرفه‌ای‌ام پیش اومد که از گرفتن عکس یادگاری با کسی طفره برم یا برخورد ناراحت کننده‌ای با کسی داشته باشم چون با هر حالی که داشتم، چه خوب چه بد این حق رو برای مخاطب قائل بودم که بخواد با هنرمند مورد نظرش عکسی به یادگار داشته باشه. هر چند که تا کسی در این شرایط نباشه نمیتونه درک کنه که اینکار چقدر سخته و مسائل و مصائبی رو میتونه برای آدم به همراه داشته باشه. میشد مثل بعضی همکاران با سلاح ترشرویی با طرفداران مواجه شد و خود رو راحت کرد. اما تا به اینجا این موضوع چندان موافق مرام من نبوده. همیشه با طرفداران طوری مواجه میشم که انگار به همون میزانی که اونها منو میشناسن منم اونها رو میشناسم برای اینکه احساس راحتی بیشتری بکنند و اون لحظه در خاطرشون با صمیمیت ثبت بشه. گواه بر این مدعا کم نیست. معمولا هم ازشون خواهش میکنم به دو دلیل از انتشار عکس‌ها در صفحات مجازی خودداری کنند دلیل اول جلوگیری از بروز حواشی و دلیل دوم که به مراتب مهم‌تره اینه که بنده به عنوان هنرمند احساس نکنم مورد استفاده ابزاری در جهت تبلیغ شخص مورد نظر قرار گرفتم در جهت جذب فالوورهای بیشتر که این روزا مثل یک بیماری روانی به جان کاربرهای فضای مجازی افتاده و هر چه بیشتر مبین بحرانی به نام فقر هویت در افراده. بیشتر طرفداران فهیم و ارزشمند به جهت احترام به خودشون و بنده کوچک، خواهش بنده رو پذیرفتن و عکس‌های یادگاری رو صرفا به یادگار نگه داشتن.
عده‌ای هم مثل این خانوم محترمی که من حتی اسمشون رو هم نمیدونم، به خودشون و همچنین خواست بنده احترام نگذاشتن و در صدد القا صمیمیتی بر اومدن که از طرف بنده جز حفظ حرمت نبوده. سخته شما به آدمی که میخواد عکسی به یادگار بگیره بگید به من زیاد نزدیک نشو یا فاصله تو حفظ کن چون ممکنه به شخصیت طرف مقابل در حضور دیگرانی که اونجا هستن اما در عکس حضور ندارن لطمه بزنید. اما گویا احترام من هم به افراد گاهی اوقات زیاده از حد به نظر میرسه که احتمالا من هم باید اینگونه ملاحظات رو کنار بگذارم.»
در زیر این پست اینستاگرامی، بحثی بین دنبال‌کنندگان صفحه شخصی شهاب حسینی در گرفت که در واکنش به آن، این بازیگر در کامنتی توضیح داد: «در پاسخ به اون دسته که بدون اینکه کسی نظرشون رو جویا بشه به خودشون با الفاظ و کلمات زشت اجازه اظهار نظر میدن باید عرض کنم که مطمئن باشید با کوچیک کردن دیگران منجمله آدمهایی که در عرصه فعالیت خودشون آدمهای بزرگی هستن، بزرگ نمیشید. هنوز مونده تا فهمتون بشه من از چه منظری دارم به دنیای اطراف نگاه میکنم و چطور حضور خداوند رو در هر انسان یا موجود دیگه‌ای متجلی میبینم و عاشقانه به همه چیز عشق میورزم. جهل شما نمیتونه مانعی بر جهان بینی این بنده کوچک باشه چرا که اظهار نظرهای شما چیزی جز زهر حسد و تنگ نظری نیست که پاد زهرش برای من همانا فقط صبر در برابر نازیبایی‌های فکر شماست و ادامه همون مرامی که تا بحال پیش اومدم. قشنگ گفت: که بهترین دعا و بدترین نفرین من برای دیگران اینه که خدا بهشون فهم بده. چون در اینصورت خودشون میفهمن که چه کردن و دیگه نیازی به تشویق یا مجازات از طرف ما نیست.
به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست.
عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست.»

اینستاپست شهاب در واکنش به انتشار عکسش با یک طرفدار زن

عصبانیت شهاب حسینی از طرفدار زنی که با او عکس انداخت + عکس



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits