دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کیتی پری متهم به آزار جنسی یک بازیگر مرد شد
4
جاش کلاس» پسر جوانی که در یک موزیک ویدئو از آثار «کیتی پری» ایفای نقش کرده است، می‌گوید این خواننده زن او را آزار جنسی داده است...

کیتی پری به آزار جنسی یک مرد متهم شد

دلگرم: مرد جوان مدل و بازیگر در یکی از موزیک ویدئوهای «کیتی پری»، او را به آزار جنسی متهم کرد.

جاش کلاس» پسر جوانی که در یک موزیک ویدئو از آثار «کیتی پری» ایفای نقش کرده است، می‌گوید این خواننده زن او را آزار جنسی داده است.

«جاش کلاس» ادعا می‌کند «کیتی پری» در یک مهمانی آلت تناسلی او را به مهمانان نشان داده است.

به گزارش فاکس نیوز، او این موضوع را در اینستاگرام مطرح کرده و می‌گوید کیتی پری در حضور دیگران با او سرد رفتار می‌کرد؛ اما زمانی که تنها بودند بسیار گرم و صمیمی بود.

کلاس ادعا می‌کند پس از جدایی کیتی پری از راسل برند، چندین بار با او مواجه شد و همان زمان بود که توسط او مورد آزار جنسی قرار گرفت.

او می‌گوید دلیلی که تا امروز ساکت بوده این است که «فرهنگ امروز ما روی رسوا کردن رفتار زننده مردان قدرتمند تمرکز کرده است؛ درحالی‌که زنان قدرتمند نیز به همان اندازه چندش‌آور هستند.»

این بازیگر جوان می‌گوید که از بازی در این موزیک ویدئو تنها ۶۵۰ دلار درآورده است درحالی‌که بارها از آن‌هم در تورهای کنسرت و هم در DVD استفاده‌شده است.

او همچنین ادعا می‌کند تیم «کیتی پری» از او خواسته است تا در مورد تجربه همکاری با این خواننده صحبت نکند تا خدشه‌ای به وجهه او وارد نشود.

کیتی پری قبلاً نیز به خاطر رفتارهای ناشایست با مردان خبرساز شده است. در سال ۲۰۱۸، یکی از شرکت‌کننده‌های برنامه تلویزیونی استعدادیابی «آمریکن آیدل» را به‌زور بوسید و او را معذب کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits