دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حکم قضایی داماد وزیر کار اعلام شد + جزئیات
1
سخنگوی قوه‌ قضاییه درباره جزئیات حکم هادی رضوی داماد شریعتمداری توضیحاتی ارائه داد. برای مشاهده زندگی هادی رضوی و همچنین اتهامات وی با ما در ادامه این مطلب همراه باشید...

حکم هادی رضوی داماد وزیر کار

دلگرم: سخنگوی قوه‌قضاییه از محکومیت هادی رضوی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به ۲۰ سال حبس خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز سخنگوی قوه‌قضاییه اظهار کرد: هادی رضوی، با حکم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی، به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است. اتهام رضوی، مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور بود.

وی ادامه داد: متهم دیگر این پرونده، احسان دلاویز به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی به 10 سال حبس محکوم شده است.

اسماعیلی در ادامه به برخی آرای صادره در پرونده‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: کمال قربان به اتهام اخلال در امر توزیع نیازمدهای عمومی از طریق احتکار عمده کولر و قطعات یدکی به 10 سال حبس، محرومیت دائم از خدمات دولتی و ضبط کالاهای ناشی از جرم و جزای نقدی محکوم شد. جعفر صادق اسکندری مدیر کل صمت آذربایجان غربی به اتهام معاونت در اخلال در توزیع نیازمندیهای عمومی به 5 سال حبس و 70 میلیون ریال جزای نقدی و علاوه بر این افراد، در شرکت نارین فرانک پارسیان 9 نفر از دست‌اندکاران این شرکت خانم میرهاشمی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس و ضبط اموال ناشی از جرم و 74 ضربه شلاق و محرومیت از خدمات دولتی، محمد هاشمی به 7 سال حبس و ضبط اموال ناشی از جرم و 74 ضربه شلاق و محرومیت از از خدمات دولتی، علی هاشمی به 20 سال حبس، مصطفی هاشمی به 7 سال حبس، محمد رضا هاشمی 15 سال حبس، حسن هاشمی 5 سال حبس و ابوالفضل هاشمی 5 سال حبس و محسن ثابت قدم به 3 سال حبس و رد مال و جزای نقدی و ابراهیم مختاری به یک سال حبس محکومیت یافتند.

وی به پرونده استان گیلان اشاره کرد و گفت: در استان گیلان نیز پرونده‌ اقتصادی داشتیم که 13 نفر از کارکنان شاغل در سازمان صنعت و معدن و برخی افراد دیگر از جمله علی منتظری رئیس وقت سازمان صنعت و نعدن و تجارت و محمدحسین اصغریان معاون وقت برنامه‌ریزی استان گیلان و 11 نفر دیگر به اتهام دریافت رشوه کلان و شرکت در اختلاس و تضییع حقوق بیت‌المال و تحصیل مال نامشروع محاکمه شدند که علی منتظری به 22 فقره 5 سال حبس محکوم شده و همچنین 11 شلاق و انفصال از خدمات دولتی و اصغریان به 74 ضربه شلاق و 5 سال حبس محکوم شده است.

separator line

بیشتر بخوانید

زندگینامه و اتهامات هادی رضوی داماد شریعتمداری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits