دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دوبلور مینی ماوس درگذشت
0
راسی تیلور بازیگری که صداپیشگی مینی ماوس از شخصیت‌های مشهور دیزنی را برعهده داشت در کالیـفرنیا و در سن ۷۵ سالگی درگذشت...

فوت دوبلور مینی ماوس

دلگرم- بازیگری که دوبلور مینی ماوس از شخصیت‌های مشهور دیزنی را برعهده داشت درگذشت.

راسی تیلور بازیگری که سال‌ها صداپیشگی شخصیت مشهور دیزنی یعنی مینی ماوس را برعهده داشت در کالیفرنیا در ۷۵ سالگی درگذشت.

این بازیگر که بیش از ۳۰ سال صداپیشگی این شخصیت را انجام داده بود نقش مهمی در جهانی‌سازی این شخصیت داشت و هوادارانش در گوشه و کنار جهان با وی آشنا بودند.

باب ایگر مدیرعامل دیزنی با اعلام این خبر افزود که استعداد و روح مهربان او شخصیتی خاص به این کاراکتر محبوب دیزنی بخشیده بود.

تیلور بیش از ۳۰ سال پیش به عنوان صداپیشه نقش مینی انتخاب شد و سال ۱۹۸۶ توانست این کار را از میان ۲۰۰ صداپیشه دیگری که امیدوار بودند این شخصیت را مال خودشان کنند، کسب کند

پس از آن او در صد‌ها پروژه دیزنی از جمله برنامه‌های تلویزیونی، حضور زنده در پارک‌های موضوعی، انیمیشن‌های کوتاه و فیلم‌های سینمایی صداپیشه مینی ماوس بود.

او وقتی در دیزنی کار می‌کرد با وین آلوین صداپیشه میکی ماوس آشنا شد که بعد‌ها همسر او شد. این دو سال ۱۹۹۱ با هم ازدواج کردند و تا سال ۲۰۰۹ که آلوین درگذشت، این زندگی مشترک ادامه داشت.

در طی سال‌های بعد تیلور برای شخصیت‌های دیگر دیزنی نیز صداپیشگی کرد که شاملی نرسی ماوس و برادرزاده‌های دونالد داک می‌شد. به جز دیزنی او برای «سیمپسون‌ها» هم در نقش شری و تری دوقلو‌های این مجموعه صداپیشگی می‌کرد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits