دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران پولساز سینمای ایران در بهار ۹۸ معرفی شدند + جزئیات
0
پولسازترین بازیگران سینمای ایران معرفی شدند . فیلم های این بازیگران توانسته در سه ماهه اول سال 98 بیش از سایرین درآمد کسب کند...

پولسازترین بازیگران سینمای ایران ، بهار 98

دلگرم: روزنامه «هفت صبح» در شماره امروز خود به معرفی بازیگران پولساز سینمای ایران در بهار امسال پرداخته است.

این روزنامه به ترتیب نوید محمدزاده، پژمان جمشیدی و جواد عزتی را به عنوان بازیگرانی معرفی کرده که فیلم هایشان توانسته در سه ماهه اول سال بیش از سایرین درآمد کسب کند. در ادامه بخش هایی از این گزارش را خواهید خواند:

نوید محمدزاده: مرد 32 میلیارد تومانی بهار 98

32 میلیارد تومان سهم نوید محمدزاده از فروش فیلم های اکران بهار است. «متری شیش و نیم» با بازی او حدود 27 میلیارد فروش داشته و «سرخ پوست» بیش از 5میلیارد تومان! محمدزاده این روزها یکی از عوامل فروش فیلم ها است. نوید محمدزاده در همان سکانس های اول «متری شیش و نیم» به مخاطب می گوید با چه شخصیتی مواجه است. او برای نشان دادن بخش بامزه شخصیت ناصر، از ملاحت ذاتی خود به نقش تزریق کرده. همچنین یکی از اضلاع موفقیت فیلم «سرخ پوست» هم بازی متفاوت محمدزاده است؛ مردی صاحا پرستیژ که رفتار و گفتارش رعب انگیز است. عاشق می شود و ترحم می کند و این گونه روی دیگر از او میبینیم.

پژمان جمشیدی

در اکران دوم نوروز «تگزاس2» با بازی او اکران شد که فعلا به فروش 17 میلیارد تومانی رسیده است. در اکران عید فطر هم «ما همه با هم هستیم» را روی پرده داشت که فعلا به فروش 6 میلیارد تومانی رسیده است. جمع فروش دو فیلم جمشیدی 23 میلیارد تومان می شود که حتما با ادامه اکران فیلم هایش این رقم بیشتر نیز خواهد شد. نکته جالب این که جمشیدی سهم زیادی در ایجاد خنده دارد.

جواد عزتی

بازیگر محبوب سینمای ما است، که در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته. جواد عزتی در ضعیف ترین فیلم ها هم بلد است چطور گلیم خود را از آب بیرون کشد. سهم او در اکران بهار فیلم های «چهارانگشت» و «ما همه با هم هستیم» بوده. اولی 10 میلیارد و 600 میلیون تومان و دومی 5میلیارد و 750 میلیون تومان فروش داشته است. نقش عزتی در «ما همه با هم هستیم» طولانی نیست، اما نقش اصلی «چهار انگشت» را بر عهده دارد. این بازیگر در ایجاد موقعیت های کمدی صاحب ویژگی منحصر به فرد است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits