دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ادامه دورهمی با مهران مدیری منتفی شد
0
مصطفی احمدی تهیه‌کننده دورهمی از منتفی شدن تهیه و پخش سری جدید برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری خبر داد و جزئیات آنرا تشریح کرد...

سری جدید دورهمی مهران مدیری

دلگرم: مصطفی احمدی تهیه‌کننده «دورهمی» با منتفی دانستن بازگشت این برنامه با اجرای مهران مدیری به آنتن، خبرهای منتشر شده درباره مذاکره با مدیری برای ساخت سریال در تلویزیون را هم تکذیب کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیما در سال گذشته بود که براساس مذاکرات مدیران با عوامل، قرار بر تولید فصل جدید آن برای پخش در سال ۹۸ بود.

هرچند این برنامه به‌رغم اعلام اولیه، به ایام نوروز نرسید اما پخش تک قسمت ویژه روز سیزده فروردین‌ماه و رونمایی از دکور فصل جدید نشان داد که عزم مسئولان شبکه نسیم و مهمتر از آن تیم تولید این برنامه برای ادامه تولید و پخش سری جدید بسیار جدی است.

همان تک قسمت اول و انتقادات مطرح شده از سوی مهران مدیری درباره عملکرد مدیران دولتی در سامان‌دهی شرایط سیل‌زدگان، اما حاشیه‌هایی را برای برنامه رقم زد که دامنه آن تا توبیخ مدیر شبکه نسیم هم گسترده شد. از همان زمان هم امکان ادامه تولید و پخش این برنامه که به گفته مهران مدیری قرار بود از اردیبهشت‌ماه به‌صورت ثابت در کنداکتور پخش شبکه نسیم قرار بگیرد، در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

حالا سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تولید و پخش آن باقطعیت می‌گوید: هیچ تصیمی برای ساخت سری جدید «دورهمی» وجود ندارد.

تهیه‌کننده «دورهمی» درباره برگزاری حراج «موزه دورهمی» نیز گفت: با توجه به اینکه متولی برگزاری حراج و فروش هدایا سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی است، تمام هدایای دریافتی از مهمانان به سازمان تحویل داده می‌شود و تصمیم گیری در این خصوص بعهده مدیران سازمان است.

احمدی همچنین درباره اخباری که چندی پیش از طرف حسین کرمی رئیس سیمافیلم درباره ساخت یک سریال ۳۰ قسمتی با همکاری مهران مدیری مطرح شده بود هم عنوان کرد: مذاکره‌ای در این خصوص با ما انجام نشده است.

وی در پایان درباره فعالیت‌های بعدی گروه تولید دورهمی گفت: در حال حاضر به همراه یک اتاق فکر قوی مشغولِ ایده‌پردازی و تحقیق برای تولید یک تاک شو با اجرای آقای مدیری جهت پخش در فضای مجازی هستیم.

مهران مدیری این روزها سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits