دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
افشاگری بهرام رادان از اتفاقات پشت صحنه رقص روی شیشه
1
بهرام رادان بازیگر این روزهای سریال خانگی و محبوب رقص روی شیشه در موردپولها و ماجراهای پشت پرده این سریال پرطرفدار دست به افشاگری زد ...

پرده برداری بهرام رادان از پشت صحنه سریال رقص روی شیشه

دلگرم: بهرام رادان از اتفاقات پشت صحنه سریال «رقص روی شیشه» پرده برداشت.

در چند هفته گذشته خبرهایی درباره جدایی بهرام رادان از «رقص روی شیشه» منتشر شده بود، ولی به تازگی وکیل بهرام رادان از شکایت این بازیگر از پخش کننده «رقص روی شیشه» خبر داد.

اما حالا بهرام رادان رادان با انتشار رشته توییت‌هایی روایت عجیبی را از پشت صحنه این سریال مطرح می‌کند و می‌نویسد: تولید مجموعه «رقص روی شیشه» در ۲۶ قسمت با قصه ای بسیار جذاب و باگروهی از بهترین عوامل حرفه ای سینما از مهرماه ۹۷ آغاز شد.یکی دوماه پس از شروع فیلمبرداری متوجه اتفاقات غیرطبیعی شدیم.

افشاگری بهرام رادان از اتفاقات پشت صحنه رقص روی شیشه

از اوایل دیماه ۹۷ در خانه سینما، وزارت ارشاد و دادسرا به هر دری زدیم که این مجموعه نباید به این زودی پخش شود، بخشهایی از فیلمبرداری مانده، مبالغی ناپدید شده و باید شفاف شود، با این شیوه به بن بست میخوریم.گفتند اگر مجموعه پخش شود، پول میرسد، بدهی ها پرداخت می‌شود و همه چیز حل میشود،شرکت پخش فشار آورد، آقایان کوتاه آمدند،پخش شد، باز پولها ناپدید شد، نه تنها بدهی عوامل پرداخت نشد، بلکه چند برابر شد.

افشاگری بهرام رادان از اتفاقات پشت صحنه رقص روی شیشه

حالا سروته قصه را هم آوردند و به اسم پایان فصل اول به خورد مخاطب میدهند، خودشان آبرو ندارند وآبروی عوامل هم برایشان اهمیتی ندارد،مشکل اینجاست که نبود قانون بازدارنده،قلدری پخش کننده و همکاری سهوی برخی همکاران ساده اندیش همه در حال تکمیل این پازل فاسد هستند

افشاگری بهرام رادان از اتفاقات پشت صحنه رقص روی شیشه

با این وجود بنده در کنار امیر آقایی و مهردادصدیقیان و “سرمایه گذار اصلی”تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نه تنها حقوق مادی و معنوی عوامل پروژه، بلکه اعتماد مخاطبین عزیز بیش از این از بین نرود.

افشاگری بهرام رادان از اتفاقات پشت صحنه رقص روی شیشه

separator line

بیشتر بخوانید

علت شکایت بهرام رادان از سرمایه گذاران رقص روی شیشه

دلیل جدایی بهرام رادان و امیر آقایی از رقص روی شیشه مشخص شد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits