دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مکان و زمان خاکسپاری بهنام صفوی مشخص شد
7
بهنام صفوی که در تاریخ 23 اردیبهشت به علت بیماری، دارفانی را وداع گفت، قرار است در شاهین شهر محل زندگی والدینش به خاک سپرده شود.

مراسم خاکسپاری بهنام صفوی

بهنام صفوی پس از نزدیک به یک ماه بستری بودن در بیمارستان صبح امروز ۲۳ اردیبهشت درگذشت. خبرها حاکی از آن است که مراسم خاکسپاری بهنام صفوی این هنرمند بنام ایرانی محبوب در شاهین شهر اصفهان محل زندگی والدینش برگزار خواهد شد.

محمدعلی صفوی، پدر بهنام صفوی در مصاحبه ای در مورد جزئیات مراسم تشییع و تدفین بهنام صفوی گفت: « در خصوص زمان دقیق برپایی مراسم تشییع و تدفین بهنام هنوز به تاریخ مشخصی نرسیدیم و انشالله بزودی جزئیات دقیق‌تر این مراسم‌ها اعلام می‌شود.»

وی ادامه داد:« اما نکته‌ای که تقریبا درباره آن به قطعیت رسیده ایم این است که مراسم تشییع و تدفین بهنام عزیز را در شاهین شهر اصفهان برگزار کنیم.»

زمان تشییع پیکر بهنام صفوی

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت:« مراسم خاکسپاری خواننده جوان کشور، بهنام صفوی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.»

مراسم خاکسپاری ، بهنام صفوی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مکان خاک سپاری بهنام صفوی

مراسم خاک سپاری بهنام صفوی، چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در بهشت معصومه شاهین شهر برگزار خواهد شد.

مکان خاکسپاری بهنام صفوی شاهین شهر اصفهان محل زندگی والدینش میباشد.

بهنام صفوی ۲ سال قبل توسط پروفسور سمیعی در مرکز جراحی سمیعی واقع در هانوفر آلمان مورد جراحی قرار گرفته بود.

وی نزدیک به ۵۰ روز از دی ماه سال گذشته در بخش آی سی یو بستری بود که پس از ثابت شدن وضعیت جسمانیش و با تهیه وسایل آی سی یو در منزلش به خانه منتقل شد و همان جا کارهای درمانش انجام می شد، اما به دلیل مشکل تنفسی و کاهش سطح اکسیژن در اثر ضعف جسمانی دوباره در اصفهان بستری شده بود.

ساعت برگزاری خاک سپاری بهنام صفوی

ساعت برگزاری این مراسم ۱۰ صبح خواهد بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برنامه هایی خبرداد که قرار است در آیین وداع با پیکر بهنام صفوی برگزار شود.

محمدعلی جعفری در گفت وگویی اظهار کرد: « برنامه وداع با پیکر بهنام صفوی، حدود یک ساعت برنامه ریزی شده که از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، بیست و پنجم اردیبهشت ماه مقابل خانه هنرمندان اصفهان آغاز می شود.

احتمالاً نماز بر پیکر این هنرمند مرحوم نیز در همین مکان اقامه می شود و سپس یکی دو تن از مسئولان استانی به نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری یا شهرداری اصفهان صحبت هایی خواهند داشت.»

مجلس ترحیم بهنام صفوی

مجلس ترحیم روز پنج شنبه 26 اردیبهشت، از ساعت 9 الی 12 صبح، در مسجد المهدی واقع در خیابان مرداویج اصفهان و مراسم دیگری بعد از ظهر همان روز از ساعت 16 الی 19 در مسجد امیرالمومنین واقع در خیابان جی اصفهان مقابل خیابان تالار برگزار میگردد.

مراسم بزرگداشت بهنام صفوی در تهران

مراسم بزرگداشت بهنام صفوی در تهران 29 اردیبهشت یک شنبه، ساعت 18 الی 19/30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار میشود.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی و جزئیات زندگی بهنام صفوی خواننده پاپ

بیماری بهنام صفوی چه بود + جزئیات

بیوگرافی و عکس های هدی خادمی همسر بهنام صفوی

دانلود تمامی تک آهنگ های بهنام صفوی با کیفیت ۳۲۰



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (7 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

محبوبه بهادرپور | ۴ سال پیش
بهنام عزیزم خیلی دوست داشتم و آرزو می کنم خدا به خانوادت صبر بده . خوبیش اینه دست آخر عاقبت همه ی ما اونجاست . روحت شاد باشه ای جوان خوش صدا .
0
0

hits