دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راهنمای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
1
امسال هم نمایشگاه کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی تهران شروع به کار کرده است.

گشتن در لا به لای غرفه‌های کتاب چه در کتابخانه‌های عمومی باشد و چه در نمایشگاه کتاب تهران، یکی از آن حس‌هایی است که با هیچ چیز نمی‌توان عوضش کرد. نمایشگاه کتاب تهران هر سال حوالی اردیبهشت، جانی تازه به کتاب‌ها می‌بخشد و گویی مامن امنی است برای خوره‌های کتاب تا چند روزی به پناهگاه امن کتاب‌ها پناه ببرند و از حال و هوای شلوغ و ماشینی شهر دور شوند و نفسی را با خرید کتاب تازه کنند.

امسال هم نمایشگاه کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی تهران شروع به کار کرده است.

سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران هم از نظر عنوان کتاب و هم از نظر تعداد انتشارات رشد زیادی کرده است. تخمین زده می‌شود چیزی در حدود 600 هزار عنوان کتاب داخلی و نزدیک به 200 هزار عنوان کتاب خارجی در نمایشگاه کتاب 98 حضور داشته باشند.

امسال در حدود 2500 ناشر داخلی، 300 ناشر دیجیتالی، 100 ناشر خارجی و 100 ناشر عربی در نمایشگاه کتاب 98 حضور خواهند داشت.

در بخش کودک و نوجوان به احتمال زیاد 250 ناشر با 40 هزار عنوان کتاب مستقر خواهند شد. اگر به دنبال اطلاعات کامل از نحوه حضور، راه های دسترسی، لیست کتاب ها و معرفی آنها در این رویداد عالی وبزرگ هستید، می‌توانید روی نمایشگاه کتاب تهران کلیک کنید.

راهنمای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

اما چالش بزرگی که خیلی از ما برای رفتن به نمایشگاه کتاب تهران با آن مواجهیم، این است که چه کتاب‌هایی بخریم. همیشه برای خرید کتاب دچار نوعی سردرگمی و تردید هستیم.

وب سایت بیشتر از یک نفر، با توجه به اساتید آموزش دهنده و کاربران فرهیخته‌اش، دستچینی از مهم‌ترین کتاب‌های آموزش سبک زندگی و توسعه فردی را انتخاب کرده و در اختیار مخاطبین عزیز قرار داده است.

همانطور که می دانید، تعداد و حجم کتاب‌ها آنقدر زیاد است که عملاً عمر ما به خواندن تمام کتاب ها قد نمی‌دهد. مجموعه بیشتر از یک با تجربه هزاران ساعت آموزش حرفه‌ای و مدرن برای کاربران و مخاطبانش، بسیاری از کتاب‌های موجود در بازار را تست و ارزیابی کرده و بهترین‌های آن را انتخاب کرده است؛ بنابراین شما دیگر لازم نیست تک تک این کتاب‌ها را مطالعه کنید. به این ترتیب در وقت و انرژی و هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید و به جای آن که صدها کتاب بخوانید، چندین کتاب ارزشمند و به قول معروف «به درد بخور و کارآمد» را می‌خوانید.

راهنمای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

این کتاب‌ها (از جمله هنر شفاف اندیشیدن، هفت عادت مردمان موثر، مهندسی خوشبختی و قدرت عادت) از بهترین کتاب‌های روز بوده و تنها برای شفاف‌تر کردن دید افراد جامعه و ترغیب آنها برای کتابخوانی، طراحی شده است. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک خرید کتاب، معرفی کامل انواع و اقسام کتاب‌های گلچین شده را بخوانید و امسال را به سالی ماندگار و پر از یادگیری و آموزش تبدیل کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits