دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فروش کتاب عادل فردوسی پور به نفع سیل زدگان + فیلم
0
فروش کتاب عادل فردوسی پور به نفع سیل زدگان کتاب های عادل فردوسی پور ادل فردوسی پور روز جمعه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با حضور در کتابفروشی نشرچشمه کورش واقع در مجتمع تجاری کورش کتاب‌های خود را که توسط این نشر به چاپ رسیده است، امضا کرد.

فروش کتاب عادل فردوسی پور به نفع سیل زدگان

دلگرم : به گزارش خبرورزشی، عادل فردوسی پور روز جمعه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ با حضور در کتابفروشی نشرچشمه کورش واقع در مجتمع تجاری کورش کتاب‌های خود را که توسط این نشر به چاپ رسیده است، امضا کرد.


کتاب های عادل فردوسی پور

اسامی کتاب های کتاب‌های عادل فردوسی پور :

  1. فوتبال علیه دشمن،
  2. هنر شفاف اندیشیدن،
  3. هنر خوب زندگی کردن

نشرچشمه و عادل فردوسی پور این برنامه را برای کمک به هموطنان سیل زده تدارک دیده اند و تمامی عواید از فروش کتاب‌ها به نفع سیل زدگان هزینه می‌شود.

حواشی فروش کتاب عادل فردوسی پور

حضور پرتعداد مردم برای دیدار با عادل فردوسی‌پور در پردیس کورش همراه با حواشی زیادی بود . خبر ورزشی نوشت : معلوم بود دوستداران عادل به این محل می روند اما کمتر کسی توقع جمعیت انبوه را داشت.

جمعیتی که به نفع عادل شعار می‌دادند و از صدا و سیما انتقاد می‌کردند. همین انتقادها باعث شد عادل خطاب به طرفدرانش بگوید: از یکایک شما ممنونم که برای همراهی من در این حرکت خیریه، حضور دارید. قول می‌دهم تا هر ساعتی طول بکشد، بمانم و برای همه شما کتاب امضا کنم اما لطفا شعار ندهید. شعارهای شما مشکلات من را بیشتر می کند. ممنون که من را تشویق می‌کنید‌ ولی شعاری ندهید که برای من مشکل درست شود



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits