دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زمان پخش سریال ستایش 3 مشخص شد

زمان دقیق پخش سریال ستایش ۳ اعلام شد

زمان پخش سریال ستایش 3 مشخص شد
11
زمان پخش ستایش 3 / قربان نجفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره آخرین مراحل ساخت سریال ستایش 3 اضافه کرد:

زمان پخش ستایش 3

دلگرم : قربان نجفی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره آخرین مراحل ساخت سریال ستایش 3 اضافه کرد: فیلمبرداری ستایش 3 به طور کامل به پایان رسید

این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. باز پخش و تکرار این مجموعه ۳۰ قسمتی نیز یک و نیم بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

وی در خصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول تمرینات تئاتری هستم که فروردین ماه سال آینده روی صحنه می رود و به جز آن مشغول بازی در یک سریال هم هستم.

وی درباره ایفای نقش در سریال "روزهای خوب زندگی" افزود: سریال روزهای خوب زندگی به کارگردانی احمد کاوری در حال حاضر فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد و به احتمال فراوان تا پایان فروردین تولید آن به پایان خواهد رسید. هنوز در مورد زمان پخش سریال هیچ صحبتی با ما و عومال نشده است.

زمان پخش سریال ستایش 3

بازیگر سریال روزهای خوب زندگی درباره نقش خود در این اثر تاکید کرد: این سریال و داستانش بر اساس یک رمان نوشته شده است. نقش من در این سریال نقش انسانی است که از بلوچستان کوچ کرده و به تهران آمده و درگیر اتفاقات فراوانی می‌شود. این سریال قصه بسیار پیچیده‌ای دارد و گمان میکنم مخاطب خوبی خواهد داشت.

این بازیگر سینما درباره پروژه تئاتر خود افزود: در تئاتر "شاپرک خانوم" نوشته بیژن مفید به کارگردانی حسن اسعدیان تنها به ایفای نقش می پردازم و از بیست فروردین روی صحنه خواهم رفت.

نجفی درباره کمرنگ شدن خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد: واقعیت اینکه کمی درگیر سریال بودم در سالی که گذشت اما کلاً پیشنهاد خوب بسیار کم است. البته به تازگی در فیلم ژن خوک سعید سهیلی به ایفای نقش پرداختم اما در کل پیبشنهادات خوبی از سینما طی سال 97 نداشتم.

در ادامه :

سریال ستایش ۳ قسمت اول

قسمت دوم سریال ستایش ۳

سریال ستایش سه قسمت ۳



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.8 از 5 (11 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits