دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا بارداری بریتنی اسپرز از سام اصغری صحت دارد ؟
10
منابع غیر رسمی اطلاع دادند که بریتنی اسپیرز این ستاره موسیقی پاپ در انتظار تولد فرزندی از معشوق 23 ساله ایرانی تبار خود با نام سام اصغری هست...

بریتنی اسپیرز از سام اصغری نامزد ایرانی اش باردار شد

دلگرم : بریتنی اسپیرز که مدتی هست با سام اصغری مدل ایرانی دوست شده هست از وی باردار شد و انها در انتظار به جهان آمدن دخترشان میباشند.

برینتی اسپیرز و دوست پسر ایرانیش سام اصغری که دریکی از ویدیو کلیپ های ساخته شده باهم آشنا شده و روابط عاشقانه خود را گسترش داده اند ظاهرا واردمراحل بالاتری از ارتباط می شوند خبرهای جدیدی از ارتباط بریتنی اسپیرز و پسر ایرانی سام اصغری منتشر شده هست.

منابع غیر رسمی اطلاع دادند که بریتنی اسپیرز این ستاره موسیقی پاپ در انتظار تولد فرزندی از معشوق 23 ساله ایرانی تبار خود با نام سام اصغری هست. مجله ی اینترنتی اله با استناد به روزنامه زرد رادار آنلاین آمریکایی این خبر را منتشر کرد.

بریتنی 35 سالهِ دو کودک از ازدواج سابقِ خود با کوین فدرلاین دارد.به گزارش اسپوتنیک خبرنگاران معتقدند که پدر این کودک معشوق ایرانی خواننده هست.

ضمنا بعضی از روزنامه های زرد چندی پیش اطلاعاتی را منتشر کردند مبنی بر این که اسپیرز و معشوقش آماده اند که روابط شان را قانونی و مشروع کنند.

به نظر میرسد که بریتنی حلقه نامزدی خود را گزینش کرده و به همراه سام رقصی را برای مراسم ازدواجشان تمرین می‌کنند. تعداد زیادی از سایت های امریکایی ادعا کرده اندکه بریتنی اسپیرز و سام اصغری بزودی بچه دار خواهند شد!

separator line

بیشتر بخوانید

بیوگرافی سام اصغری بازیگر و مدلینگ جذاب ایرانی + عکس و فیلم

سام اصغری بازیگر هالیوود شد + جزئیات

افسردگی برینتی اسپرز و حضور سام اصغری در کنار او + تصاویر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.2 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits