دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ماجرای به هم خوردن نامزدی پرستو صالحی از زبان خودش
10
خبر به هم خوردن ازدواج پرستو صالحی در فضای مجازی دست به دست میچرخد / ازدواج پرستو صالحی ، یک ماه گذشته خبرساز شد . او خودش خبر ازدواجش را در اینستاگرامش منتشر کرد که واکنش بسیار مثبتی را از جامعه و فضای مجازی دریافت کرد . اما امروز در محافل مجازی ،...

ازدواج پرستو صالحی ، یک ماه گذشته خبرساز شد . او خودش خبر ازدواجش را در اینستاگرامش منتشر کرد که واکنش بسیار مثبتی را از جامعه و فضای مجازی دریافت کرد . اما امروز در محافل مجازی ، ویدئویی منتشر شده که خوده پرستو صالحی در آن خبر بهم خوردن مراسم عقدش را اعلام میکند .

پرستو صالحی بازیگر جنجالی کشور که صحبت های سیاسی او این اواخر بسیار جنجالی و منجر به ممنوع التصویری وی شد در این ویدئو میگوید :

حضرت مولا می‌فرمایند هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر *** آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر *** رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر.

امروز چهارم بهمن ماه ساعت ۵ بعد از ظهر قرار بود مراسم عقد من باشه، به هم خورد توافق نداشتیم به همین سادگی. برای اینکه بعد دچار حاشیه و شایعات نشوم گفتم اینجا خودم اعلام کنم و به شما هم بگم هر جایی از مسیر زندگی‌تون تو دوران نامزدی که هستین اگر دیدین به هم آرامش نمیدین و باعث آزار همدیگه هستین تمومش کنید به حرف و حدیث مردم هم کاری نداشته باشین این آدما بعدا اگر با دو تا بچه برگردین بهتون سرکوفت می‌زنن، کمکتون هم نمی‌کنن. انشالله که همیشه خوشبخت باشین و منم تک تکتون رو خیلی دوست دارم.

وی در توضیح این ویدئو نوشت: توجه توجه برای جلوگیری از حاشیه و شایعات احتمالی و اینکه ببخشید ویدئو دو روز قبل ضبط شده به حکمت خدواند شک نکنید.


مجله دلگرم برای این بازیگر محبوب کشور آرزوی خوشبختی روز افزون دارد



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.4 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits