دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حواشی علی ضیاء و برنامه فرمول یک
1
برنامه فرمول یک ، یک میزگرد دو نفره است که مجری آن علی ضیاء ست و هر بار یک مهمان به برنامه او دعوت میشود و به صحبت و شفاف سازی در مورد آن شخصیت و یا حیطه فعالیت او میپردازد . این برنامه از شبکه یک سیما پخش میشود

مجله دلگرم : برنامه فرمول یک ، یک میزگرد دو نفره است که مجری آن علی ضیاء ست و هر بار یک مهمان به برنامه او دعوت میشود و به صحبت و شفاف سازی در مورد آن شخصیت و یا حیطه فعالیت او میپردازد . این برنامه از شبکه یک سیما پخش میشود

علی ضیاء

علی ضیاء مجری برنامه فرمول یک ، متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۷ و اهل کاشان است . او در بسیاری از برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری فعالیت کرده است. او فارغ‌التحصیل مکانیک طراحی جامدات است و به عنوان مجری برتر بیست سال اخیر صدا و سیما انتخاب شده‌است

حواشی برنامه فرمول یک

برنامه فرمول یک ، به دلیل محتوا و نوع عملکردی که دارد بدیهی است که حاشیه های زیادی را داشته باشد ، ما در این مطلب به بررسی تعدادی از آنها میپردازیم

توهین علی ضیا به مهمانانش

در فضای مجازی ویدئویی منتشر شده که نشان میدهد که تعداد زیادی از برنامه های ضبط شده در استودیو ، علی ضیا با مهمانان برنامه خوشرفتاری نداشته و به عبارتی رفتارهایش توهین آمیز بوده است .

علی ضیا در این مورد گفت : قطعا ، من قصد توهین نداشته ام ، ممکنه گاهی شوخی بوده ، گاهی حرفی از دهن مجری بپره ، بالاخره برنامه زنده آسیب های خودش را دارد و من یاد گرفتم عذرخواهی کنم ، اگر کسی را ناخواسته رنجونده ام معذرت میخام .


انتقاد تند علی ضیا از نماینده رهبری

علی ضیا در یکی از برنامه های فرمول یک که مهمانش نماینده مقام رهبری بود در مورد تفکیک دختران و پسران انتقاد کرد ، واکنش جالب این مقام مسئول را در ویدئو زیر مشاهده کنید


صحبت های تند محمد دادکان و آیت الله زائری برای علی ضیا تولید دردسر کرد

خبرگزاری فارس نوشت : «علی ضیاء» به دلیل سخنان حجت‌الاسلام زائری در برنامه شب یلدا و گفت‌وگوی این مجری با محمد دادکان به مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

فارس : «علی ضیاء» مجری برنامه تلویزیونی «فرمول یک» که به مناسبت یلدا ۲ ویژه برنامه روی آنتن برد و در این برنامه‌ها میزبان حجت الاسلام زائری و محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال بود، به دلیل اظهارات آنها در این برنامه از سوی نمایندگان مجلس فراخوانده شد.

بنا بر این گزارش، این مجری روز گذشته -یکشنبه ۱۶ دی ماه- به دلیل اظهارات دادکان و امروز -دوشنبه ۱۷ دی ماه- به دلیل اظهارات زائری پاسخگوی نمایندگان مجلس بود.

به گزارش فارس، زائری در این برنامه ضمن گلایه از نمایندگان مجلس و به ویژه عملکرد نماینده سراوان گفته بود: شرم بر این مجلس، شرم بر این مسئولین، شرم بر کسانی که به جای درد مردم مسئله شان این است که فیلم را چه کسی گرفته است و برویم پدر او را دربیاوریم! من به عنوان یک آخوند شما به عنوان یک مجری همه ما باید به خودمان بگوییم کجا داریم می رویم و چه بلایی قرار است سر بچه هایمان بیاید.

دادکان نیز در برنامه نسبت به عملکرد دولت و انتخاب‌های ضعیف آنها در حوزه‌های مختلف گلایه کرده بود.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز پیش از این ضمن تماس تلفنی با علی عسکری ریاست سازمان صداو سیما گلایه‌هایی نسبت به این برنامه کرده بود.

خبر احضار علی ضیا به مجلس تکذیب شد

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما خبر احضار علی ضیا به مجلس را تکذیب کرد.

سید فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما، در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود :

شاید روز گذشته که مرتضی میرباقری معاونت سیما به مجلس شورای اسلامی رفته بود، صحبت‌هایی درباره این برنامه و مجری شده باشد؛ اما اینکه مجری به مجلس احضار شود، صحت ندارد. این گمان می‌رود در گفتگویی که دیروز مدیران سازمان صدا و سیما در مجلس داشتند، راجع‌ به این برنامه بحث شده باشد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک ضمن تکذیب خبر احضار سید علی ضیاء به مجلس شورای اسلامی درباره رفتار روز گذشته این مجری با مهمانش، گفت: همان دیروز آقای ضیا از مهمان برنامه عذرخواهی کرد و مشکلی پیش نیامد.

همچنین، احسان قاضی زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در خصوص خبر حضور علی ضیا در مجلس برای ارائه توضیحات، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در این خصوص اقدامی انجام نداده است.

پیشتر در این رابطه علی ضیا گفته بود : میهمان ما در برنامه "فرمول یک" می‌تواند هر اظهارنظری انجام دهد و لزوماً من جلوی صحبت‌های او را نمی‌گیرم چراکه من مجری برنامه هستم و صدا خفه‌کن نیستم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits