دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ازدواج پرستو صالحی | همسر پرستو صالحی کیست ؟
12
در اولین روز سال نو میلادی پرستو صالحی ازدواج کرد و از طریق اینستاگرامش خبر از ازدواجش را منتشر کرد . گفتنی است او متولد آبان 56 است و اکنون و در سن 41 سالگی ازدواج کرده است .

مجله دلگرم : در اولین روز سال نو میلادی پرستو صالحی ازدواج کرد و از طریق اینستاگرام خبر از ازدواجش را منتشر کرد . گفتنی است او متولد آبان 56 است و اکنون و در سن 41 سالگی برای اولین بار ازدواج کرده است .

www.delgarm.com

الهام ، نام واقعی پرستو صالحی است،
پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است،

پرستو صالحی کلاس بازیگری رو زیر نظر نادر رجب پور گذراند و برای اولین بار در سال ۷۷ حضور کوتاهی در فیلم چشم به راه اصغر فرهادی داشت.

نظر پرستو صالحی در مورد ازدواج

پرستو صالحی در مورد ازدواج گفته بود : به نظرم ازدواج این‌ طور نیست که از قبل تصمیم بگیرم که حالا می‌ خواهم ازدواج کنم باید فردی سر راهم قرار بگیرد که مطابق میل و ایده‌ هایم باشد و آن‌ وقت تصمیم بگیرم که می‌ خواهم ازدواج کنم، تا به حال موردی پیش نیامده که حس و تمایل به ازدواج را در من ایجاد کند

او در مورد خواستگار نداشتنش گفته بود : : «… ماها(بازیگران) خواستگار نداریم…. آقایون ایرانی فکر می‌کنن خانم‌های بازیگر، زن زندگی نیستند و این کاملا غلط است… اگه نگاه بکنن می‌بینند کسانی که زندگی می‌کنند خیلی هم بچه‌هاشون را دوست دارند… نمی‌دونم چه تصور غلطیه اما این جوری نیست… »

همسر پرستو صالحی کیست ؟

پرستو صالحی اکنون که موردی برای ازدواج پیدا کرده است به ازدواج تمایل نشان داده است . اما اینکه همسر او کیست و چطور باب آشنایی و ازدواج برایش پیش آمده مشخص نیست ،

پرستو صالحی عکسی از همسرش منتشر نکرده و یا نامی از همسرش نبرده و فقط با استیکر قلب و انگشتر به طرفدارانش اعلام کرده که در شب سال تحویل میلادی به جرگه متاهلین پیوسته است .


تبریک «سید علی صالحی» برای ازدواج «پرستو صالحی»

سید علی صالحی که مدتها پیش شایعه ازدواج او با پرستو صالحی در فضای مجازی منتشر شده بود، زیر پست ازدواج پرستو صالحی کامنت گذاشت و نوشت: به به مبارکه. بالاخره ازدواج مردی واقعی واقعی. خوشبخت بشی رفیق.

سید علی صالحی که از دوستان او است پس از یک سری ماجراهای خنده دار در یک برنامه تلویزیونی به شوخی از او خواستگاری کرد!

www.delgarm.com

ماجرای فوت پدر پرستو صالحی در تنهایی

پرستو صالحی در یکی از برنامه های ماه عسل همراه برادرش حضور یافته است و از زندگی خصوصی و معتاد شدن پدرش که باعث از بین رفتن زندگی خوب خانواده اش از نظر مالی و احساسی شده بود صحبت کرد او در این برنامه از زندگی سخت خود و خانواده اش سخن گفت که مجبور شدند پدرشان را رها کنند . در نهایت پدر این بازیگر در تنهایی فوت کرد.

ازدواج پرستو صالحی

چرا پرستو صالحی ممنوع التصویر شد ؟

مدتی است که پرستو صالحی به خاطر فعالیت های سیاسی اش ممنوع الفعالیت شده است . به این معنی که حتی اجازه انجام فعالیت تبلیغاتی هم ندارد . او در این رابطه در اینستاگرامش نوشت :

بیست سال از روزی که وارد دنیای هنر شدم گذشته از تیاتر به سینما و بعد تلویزیون انتخاب غلط کاری مسیر کاریمو عوض کرد البته استطاعت سوپر استار شدن نداشتم ولی بازیگر بدی هم نبودم اینو هرکی همون دو تا سکانسِ فیلم چشمهایش آقای قریبیان رو دیده باشه می فهمه.

در جریان انتخابات سال هشتادو چهار بعد از روی کار آمدن رییس جمهور قبلی، به دلیل اعتراض ها و حرف هایی که زده بودم احضار شدم و … از وسط سریال ارث بابام کشیدنم بیرون و ممنوع کار شدم (یکی از جرم هام این بود، استفاده از تریبون برای احیای چهره های فاسد سینمای قبل انقلاب (چهره های فاسد منظورشون فردین، وثوقی و ملک مطیعی بود ) باقیش هم از همین انگ های همیشگی بود که زده میشه و همه میدونن) بهترین سالهای عمر کاریم هدر شد، انقدر فاصله افتاد بین من و کار که حتی همکارام فراموششون شد پرستویی هم بوده…

با تمام این سختی ها هنوز هستم بازم بعد از اینهمه بیکاری و کم کاری ها دیده میشم حرفم خونده میشه می دونی چرا، چون کنار مردمم با مردمم برای مردمم همچنان، واسه همینه که میسوزی اخوی، میگی اینکه بازی نمیکنه چرا حرفاش تیتر میشه؟! چرا صفحه اش خونده میشه؟! چرا هنوز دیده میشه؟!

چرا همه جا دعوت میشه !؟ چرا با همه دوسته؟! چرا هنوز یه عده قبولش دارن؟! دردت میاد نه ؟! من از صحنه ی هنر رفتم ولی موندم، چون سر میدم برای مردمم، قید کاری که عاشقش بودم و زدم و میزنم برای مردمم، درآمد و منافع و معاشم و به خطر میندازم با اعتراض هام بازم برای مردمم اونوقت تو میسوزی، و چون از بچه های جنگ نیستی و مردونه جنگیدن و بلد نیستی میگردی از من و امثال من یه سوتی یه عکس یه مورد پیدا کنی یا بسازی حتی که تخریب کنی که بشکنی که انگ بزنی…

نمیشه اخوی این راهش نیست برای راه پیدا کردن به دل این مردم باید باهاشون همدل باشی، همراه باشی ، باید اراذل و اوباش و خس و خاشاک نبینیشون، باید با عشقشون عشق کنی به عشقشون عشق کنی، باید دلت براشون بتپه تا بمونی تا موندگار بشی …

و تو نمی تونی اخوی، اینه که میسوزی و می افتی به جونِ ماها … قلم من تا همیشه تند خواهد نوشت سعی کن به سوزشش عادت کنی اخوی و اگه می خوای با کسی که چیزی برای از دست دادن نداره بجنگی حداقل مردونه بجنگ، همین یا حق

مجله دلگرم خوشبختی و زندگی زیبا برای این بانوی هنرمند آرزومند است



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (12 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ش | ۵ سال پیش
..هه!! وه چی کنه ؟؟.............
..........
0
0

hits