دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مراسم ازدواج کاوه رضایی و فرنوش شیخی
0
مراسم ازدواج کاوه رضایی

عکس همسر کاوه رضایی

مراسم ازدواج کاوه رضایی و فرنوش شیخی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان روز جمعه 15 تیر ماه برگزار خواهد شد.

فرنوش شیخی (زادهٔ ۱۳۶۹ خورشیدی در گرگان) ملی پوش والیبال بانوان ایران و بهترین دفاع روی تور بانوان ایران است.

کاوه رضایی (متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ در اسلام آباد غرب) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد.

عکس همسر کاوه رضایی
مراسم ازدواج کاوه رضایی

کاوه رضایی در تدارک برگزاری مراسم رسمی ازدواج خود با فرنوش شیخی، بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران است و این مراسم جمعه ۱۵ تیر در اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.بر همین اساس کاوه با هماهنگی و مرخصی از باشگاه شارلوا، چهارشنبه شب از بلژیک عازم ایران می‌شود و احتمالاً مدیرعامل و تعدادی دیگر از مدیران باشگاه بلژیکی نیز در مراسم ازدواج مهاجم موفق و خوش‌اخلاق خود در اسلام‌آباد شرکت می‌کنند.رضایی به دلیل رفتار حرفه‌ای‌اش، جایگاه خیلی خوبی نزد همه مدیران و مربیان شارلوا داراست به طوری که فلیس مازو، سرمربی این تیم بار‌ها در مصاحبه‌هایش گفته به خاطر کاوه رضایی مردم ایران را دوست دارد و اعتقاد دارد در ایران افراد بسیاری همچون این مهاجم شخصیت محکم و محترمی دارند.

عکس همسر کاوه رضایی
عکس همسر کاوه رضایی

کاوه در تعطیلات ۲ هفته قبل که در ایران بود، تدارکات لازم را برای مراسم عروسی‌اش دید، کارت دعوت‌ها را چاپ کرد و به دوستان صمیمی‌اش داد و براساس شنیده‌های ما برای مهمانانش بلیت هواپیما هم گرفته تا راحت از تهران به کرمانشاه بروند و از آنجا با خودرو مسیر یک‌ساعته تا اسلام‌آباد را پشت سر بگذارند. جالب است بدانید کاوه از دوست صمیمی‌اش بختیار رحمانی انتظار دارد در مراسم ازدواجش خوانندگی کند.

بختیار و کاوه از ۱۱ سالگی با یکدیگر رفیق هستند و بختیار هم به دوستان مشترک گفته اگر قرار باشد بخواند، شعر «این حیاط و اون حیاط می‌ریزن نقل و نبات...» را برای مراسم ازدواج کاوه می‌خواند.دکتر نوروزی، دکتر ستوده، مدد جباری، روزبه چشمی، فرشید باقری، مهدی رحمتی، محسن کریمی و... از جمله مهمانان استقلالی مراسم ازدواج کاوه هستند و این کنجکاوی به وجود آمده که آیا منصوریان هم در لیست دعوت شدگان هست یا نه؟!



دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits