دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهنوش بختیاری در فیلم با همسرش
3
بهنوش بختیاری در فیلمی به کارگردانی همسرش و با حضور همسرش محمدرضا آرین

«زندگی در شهر بزرگ» یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد.

بهنوش بختیاری و همسرش

«زندگی در شهر بزرگ» یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد.شبکه ایران: «زندگی در شهر بزرگ» یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد.

بهنوش بختیاری و همسرش

بهنوش بختیاری در فیلم با همسرش

کارگردانی «زندگی در شهر بزرگ» برعهده محمدرضا آرین بوده یعنی همسر بهنوش بختیاری که خود فیملنامه کار را هم نوشته است. آرین خود در فیلم هم نقشی ایفا کرده است.«زندگی به روایت علی صادقی» اصلی ترین توصیفی است که از داستان «زندگی در شهر بزرگ» ارائه شده است.

بهنوش بختیاری و همسرش

در این فیلم رضا عطاران در نقش کاراکتری با نام «ابی» ایفای نقش کرده و جالب اینکه در بخشی از فیلم هم این نام عاملی می شود برای شوخی با ابراهیم حامدی خواننده لوس آنجلسی!



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits