دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
متروی اصفهان باز است؟
0
متروی اصفهان باز است؟ متروی اصفهان کی باز میشود مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: برای تعیین تکلیف فعالیت دوباره مترو منتظر تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری اصفهان هستیم.

متروی اصفهان کی باز میشود

باز شدن متروی اصفهان قطعی نیست .

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: برای تعیین تکلیف فعالیت دوباره مترو منتظر تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری اصفهان هستیم.

احمدرضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه متروی اصفهان از روز شنبه ۲۴ اسفندماه با توجه به شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی رام‌ها و ایستگاه‌های مترو انجام می‌شد، اما با توجه به لزوم رعایت مسائل ایمنی و حفظ سلامتی مسافران در مقابل ویروس کرونا تصمیم بر تعطیلی مترو گرفته شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در صورت تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری اصفهان، فعالیت این وسیله نقلیه پاک و ارزان از سر گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: با هماهنگی کمیته فاصله گذاری اجتماعی شهرداری اصفهان جهت مقابله با شیوع کرونا و افزایش ایمنی شهروندان، واگن‌های متروی اصفهان با استفاده از تکنولوژی UVC که توسط دانشگاه صنعتی ساخته شده، ضدعفونی می‌شود.

وی با اشاره به خسارات شیوع کرونا بر درآمدهای مترو، گفت: مترو باید ماهانه دو و نیم میلیارد تومان درآمد داشته باشد که در فروردین ماه این درآمد را نداشتیم و در مجموع با احتساب کاهش تعداد مسافران در اسفندماه حدود سه و نیم میلیارد تومان ضرر مالی به مترو وارد شد.

طحانیان افزود: ضررهای مالی در حالی است که هزینه‌های ماهانه مترو حدود ۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارکنان، نگهداری خط و بقیه موارد بر قوت خود باقی است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits