دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدارس کدام استان ها فردا چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸ تعطیل است ؟
4
با توجه به بارش برف و باران و سرما در برخی استان ها احتمال تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه بیست و پنجم دی ماه زیاد است با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸

با توجه به بارش برف و باران و سرما در برخی استان ها احتمال تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه بیست و پنجم دی ماه زیاد است با ما همراه باشید.

امروز مدارس در برخی استان ها از جمله آذربایجان غربی، شرقی، خراسان جنوبی، زنجان، کرمان و همدان تعطیل اعلام شد از این رو امروز بعد از تشکیل جلسه در همه شهرها برای تعطیلی فردا تصمیم گیری خواهد شد.

اعلام تعطیلی مدارس قاین و سربیشه

حسینی، روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: تمامی مدارس ابتدایی و استثنایی شهرستان سربیشه و قاین بجز آرین شهر و اسفدن فردا به دلیل برودت شدید هوا تعطیل است.

مدارس خراسان رضوی تعطیل شد

با توجه به برودت شدید هوا، فردا چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، کلیه مدارس در مقطع ابتدایی در شهرستان‌های “فریمان” و “تربت جام” در “نوبت صبح” تعطیل می‌باشد.

همچنین کلیه مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان فریمان در نوبت صبح روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ضمنا کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی (در کلیه مقاطع) در این شهرستان‌ها تعطیل می‌باشد.

تعطیلی و تأخیر در فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، به علت برودت هوا و یخ زدگی و لغزندگی معابر روز چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸ وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان بدین شرح می‌باشد:

مدارس ابتدایی شهرستان‌های بن و کوهرنگ به جز منطقه بازفت تعطیل می‌باشد.

مدارس ابتدایی سامان، لردگان، شهررد، لاران، بروجن، گندمان، بلداجی، فلارد، خانمیرزا و آموزش و پرورش عشایر فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند نمود.

مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه کیار، اردل، میانکوه و فارسان در نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان همدان در نوبت عصر

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نوبت عصر در ناحیه های 1 و 2 همدان - بهار و لالجین - کبودرآهنگ و گل تپه - رزن - درگزین و سردرود - فامنین و قهاوند تعطیل می باشد.

تعطیلی مراکز پیش دبستانی ، مدارس ابتدایی و متوسطه در کردستان

بیجار : مراکز پیش دبستانی ، مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهر بیجار - تمامی مدارس روستای در نوبت صبح

شهرستان دهگلان :تمام مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح

شهرهای مریوان ، کانیدینار و برده رشه تمامی مدارس

شهرستان سقز و منطقه زیویه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سطح شهری و روستایی

شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان : مراکز پیبش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی و در سطح شهری و روستایی

مریوان: مراکز پیش دبستانی و تمام مدارس روستایی در نوبت عصر

توجه: به‌علت تغییرات جوی امکان تغییر این اطلاعیه وجود دارد، دانش‌آموزان و والدین اخبار مربوط به تعطیلی مدارس را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

تاکنون خبری از تعطیلی مدارس در سایر نقاط کشور در دسترس نمی باشد و به محض اعلام تعطیلی مدارس در هر یک از استان ها و شهرهای کشور ، این مطلب به روز رسانی خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.8 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits