دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
زبان عشق همسرتان را بیاموزید
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همین بروشور ساده می‌تواند به هر دوی شما كمك كند تا هرگاه خواستید به طرف مقابل ابراز علاقه كنید، با زبان او این كار را انجام دهید. نگذارید خواسته‌های شما و همسرتان مثل یك راز باقی بماند.

همین بروشور ساده می‌تواند به هر دوی شما كمك كند تا هرگاه خواستید به طرف مقابل ابراز علاقه كنید، با زبان او این كار را انجام دهید. نگذارید خواسته‌های شما و همسرتان مثل یك راز باقی بماند.

زبان عشق همسرتان را بیاموزید

چند سال است كه ازدواج كرده‌اید؟آیا تازه نامزد كرده‌اید و قرار است بزودی بروید زیر یك سقف؟ یا بچه‌ها بزرگ شده رفته‌اند و دوباره با همسرتان تنها شده‌اید؟ فرقی نمی‌كند، چون در هر صورت همه شما دوست دارید قلب همسرتان را برای همیشه تسخیر كنید. داشتن یك رابطه خوب و صمیمانه، درك متقابل و گذراندن لحظات شاد و پرهیجان در كنار شریك زندگی بسیار مطبوع و دوست‌داشتنی است، اما برای ایجاد یك دوست داشتن ماندگار باید راه‌های آن را دانست.

امروز می‌خواهیم با یك توصیه كاربردی تغییر در روابطتان را متوجه شوید و زبان عشق همسرتان را پیدا كنید. چطور می‌توان با كسی زیر یك سقف رفت و با وجود این همه تفاوت در روان‌شناسی، خلقیات، فرهنگ، تربیت و... به او نزدیك شد و با او به تفاهم رسید؟

جواب این پرسش ساده است؛ با شناخت. هر كس عشق واقعی را بر یك مبنا می‌سنجد. خانمی ممكن است شنیدن جملات عاشقانه، گرفتن گل و كارهایی از این دست را مبنای یك عشق واقعی همسرش بداند و آقایی ممكن است همراهی همسرش در مشكلات و برخورد خوب او با خانواده‌اش را نشانه دوست داشتن واقعی بداند.

حالا با این تفاوت در زبان ابراز علاقه چه می‌كنید؟ اگر هر كدام به زبان خود به ابراز عشق بپردازید، سال‌ها می‌گذرد و می‌بینید در عین تلاش برای داشتن یك زندگی عاشقانه، هر روز از هم دورتر شده‌اید، مثل دو نفر كه یكی به زبان انگلیسی و یكی به زبان فرانسه بخواهند با هم بر سر موضوع مشتركی به تفاهم برسند. باور كنید دنیای شما و همسرتان همین قدر با هم متفاوت است و اگر فرهنگ لغت زبان هم را نداشته باشید، نمی‌توانید عمیق‌ترین ابراز علاقه‌ها را ترجمه كنید.

این كار دشوار نیست و وقت زیادی هم نمی‌گیرد، كافی است از همسرتان بخواهید به خاطر بیاورد چه موقعی احساس كرده شما واقعا دوستش دارید، در حال انجام چه كاری بودید، چه جمله‌ای را گفته‌اید و دقیقا چه اتفاقی رخ داده است؟

از همسرتان بخواهید به شما بگوید مهم‌ترین عاملی كه باعث چنین احساسی در او شده را پیدا كند و مهم‌تر از آن بدون خجالت برایتان بیان كند. شما نیز تمام این پرسشها را پاسخ دهید و به همسرتان بگویید تحت كدام شرایط توانسته احساس عشق و علاقه را در شما بیدار كند.

همین بروشور ساده می‌تواند به هر دوی شما كمك كند تا هرگاه خواستید به طرف مقابل ابراز علاقه كنید، با زبان او این كار را انجام دهید. نگذارید خواسته‌های شما و همسرتان مثل یك راز باقی بماند. شما محرم راز هم هستید، پس هر آنچه می‌خواهد دل تنگتان بگویید، اما به شرطی كه هر آنچه می‌خواهد دل تنگ همسرتان را هم بشنوید.با این كار معجزه‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد؛ باور ندارید؟ آزمایش كنید، ضرر نخواهید كرد.

منبع : salamatnews.com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits