دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عادات انسان های ثروتمند
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عادات انسان های ثروتمند-انسان های ثروتمند-رفتار انسان های ثروتمند-اخلاق انسان های ثروتمند-رازهای موفقیت

عادات انسان های ثروتمند

انسان های ثروتمند عادات خاصی دارند که آنان را از دیگران متمایز می کند .این عادات را شما هم اگر در خود پرورش دهید موفق خواهید شد .

عادات انسان های ثروتمند


آموزش سریع
انها به اموزش اهمیت زیادی می دهند و برای اموزش ارزش زیادی قایل هستند به همین دلیل سریعا آنچه را که محتاجند می اموزند و به کار می گیرند .


صرفه جویی
صرفه جویی هنر کم مصرف کردن نیست درست مصرف کردن است پس باید بدانید که سرمایه خود را در چه راهی قرار دهید و از چه راهکارهایی استفاده کنید تا سرمایه برای شما کار کند و نه شما برای سرمایه.

استفاده از نام خانوادگی
بسیاری از شرکت های بزرگ برای شرکت خود نام خانوادگی را گذاشتند تا اعتبار خانوادگی خود را بالا ببرند و نام خود را ماندگار سازند .


خلاقیت
انسان خلاقی باشید و برای این که خلاق باشید بکوشید .یک ایده گاهی زندگی شما را تغییر می دهد و بهتر می کند .بسیاری از کارهای بزرگ با یک ایده کوچک به وجود امده است .پس نترسید و ایده های خود را عملی کنید .


متنوع عمل کنید
کسانی وجود دارند که در حوزه های مختلف تجارت می کنند . مثالی هست که می گوید همه تخم مرغ ها را در یک سبد قرار ندهید .


خیر بودن
در تعالیم دینی وجود دارد که هرچه ببخشی خدا به آن می افزاید پس بکوشید تا خیر باشید و در راه خدا به دیگران انفاق کنید و ایمان داشته باشید که خداوند بیشتر و بهتر ش را به شما می دهد .

این نوشته را که خواندید دستاورد زندگی کارلوس اسلیم بود که زندگی بسیار فقیرانه ای داشت و برای پول در اوردن دست به هر کاری می زد و بالاخره موفق شد با تلاش و اندیشه به ثروت هنگفتی برسد .

برگردان : مجله اینترنتی دلگرم

مترجم " نرگس زارعی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits