دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تزریق جوش شیرین در واژن برای پسردار شدن!
92
زمان مطالعه: 8 دقیقه
برای پسردار شدن چگونه از جوش شیرین استفاده کنم ؟برای این کار یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک لیوان آب حل کنید. سپس با سرنگ ۵ سی سی بدون سوزن چند بار محلول را به داخل واژن تزریق کنید.

تزریق جوش شیرین در واژن

تزریق جوش شیرین در واژن کاری است که پزشکان برای تغییر pH واژن جهت تغییر جنسیت جنین توصیه می کنند. جنسیت بچه از دو کروموزوم جنسی که از والدین به ارث می رسد تعیین می شود . به طور طبیعی ، بچه یک کروموزوم را از مادر و دیگری را از پدر دریافت می کند . زن دو کروموزوم X و مرد یک کروموزوم X و یک کروموزوم Y دارد . پس برای تشکیل تخم تمام تخمک ها دارای کروموزوم X هستند و این اسپرمهای پدری هستند که جنسیت را تعیین می کنند . در صورتی که X پدری با X مادری لقاح پیدا کند، نتیجه فرزند دختر خواهد بود و در صورتی که Y پدری با X مادری لقاح پیدا کند، نتیجه فرزند پسر خواهد بود . همانطور که می دانید نیمی از اسپرمهای پدری حاوی کروموزوم X و نیمی دیگر حاوی کروموزوم Y هستند . تمام روشهایی که به عنوان انتخاب جنسیت فرزند به والدین پیشنهاد می شود ، سعی در رساندن اسپرم حاوی Y یا X به تخمک حاوی X دارند . این روشها با توجه به خصوصیات اسپرمهای حاوی کروموزومها طراحی شده است :

  • اسپرمهای حاوی کروموزوم Y : به سرعت حرکت می کنند ، شناگرهای خوبی هستند ، کوچکند ، به راحتی تحت تاثیر ترشحات واژن قرار می گیرند و طول عمر کمتری دارند .
  • اسپرمهای حاوی کروموزوم X : حرکت کندی دارند ، بزرگ و سخت هستند ، محیط اسیدی را به خوبی تحمل می کنند ، طول عمر بیشتری دارند .

با توجه به خصوصیات بالا تمام روشها بر این اساس هستند که یا محیط را برای اسپرم مورد نظر مناسب کنند و یا اینکه زمان را به نفع یک گروه از اسپرمها تنظیم کنند : مثلا گفته می شود اگر خواهان فرزند دختر هستید ؛ 2 تا 3 روز قبل از روز تخمک گذاری اقدام به نزدیکی کنید ، سعی کنید به ارگاسم نرسید تا محیط واژن شما اسیدی باقی بماند ، برای ایجاد محیط اسیدی قبل از نزدیکی از دوش آب و سرکه استفاده کنید ، از دخول عمیق استفاده نکنید تا مایع منی در ایتدای سرویکس ریخته شود که گفته می شود برای اسپرمهای سنگین بهتر است . همچنین گفته می شود اگر خواهان فرزند پسر هستید ؛ درست قبل از تخمک گذاری یا کمی بعد از آن اقدام به نزدیکی کنید ، سعی کنید در همان زمانی که شوهرتان انزال می کند به ارگاسم برسید تا محیط هرچه بیشتر قلیایی شود ، قبل از نزدیکی از دوش مواد قلیایی استفاده کنید ، از دخول عمیق استفاده کنید تا اسپرهای به گردن رحم برسند و در محیط قلیایی آن بتوانند زنده بمانند .

بارداری پسر با جوش شیرین

دلیل تزریق جوش شیرین در واژن

pH واژن در حالت عادی اسیدی است و شما می توانید با تزریق جوش شیرین در واژن pH آنرا قلیایی کنید که به پسر شدن جنین کمک می کند. تزریق جوش شیرین در واژن یا نشستن در داخل آبی که جوش شیرین در آن حل شده باشد هیچ مشکلی ایجاد نمی کند فقط باعث بیشتر شدن مایع ترشح شده در واژن زن و قلیایی شدن آن می شود و با ایجاد محیط قلیایی احتمال تولد نوزاد پسر بیشتر است . این روش صد درصد جواب نمی دهد اما محیط قلیایی‌تر، رقیق‌تر و ارتجاع‌پذیرتر واژن با این کار حرکت اسپرم‌های Y را بسیار سهل و آسان کرده و احتمال پسر دار شدن شما را افزایش می دهد.

روش تزریق جوش شیرین در واژن

قبل از مقاربت با محلول جوش شیرین و آب محیط واژن را شست و شو داده و آن جا را قلیایی کنید. برای این کار یک قاشق چای خوری جوش شیرین را در یک لیوان آب حل کنید، سپس با سرنگ ۵ سی سی بدون سوزن چند بار محلول را به داخل واژن تزریق کنید، با انجام این کار احتمال پسر شدن جنین بالا می رود ولی باید بدانید که این روش های خانگی صد در صد نیست و احتمال خطا هم وجود دارد.

روش های پسر دار شدن بدون تزریق جوش شیرین در واژن

رژیم غذایی پسرانه : کارشناسان معتقدند رژیم غذایی خاص چند هفته پیش از بارداری احتمال پسر دار شدن را افزایش می دهد. آن ها می گویند تغییر رژیم غذایی، اسیدیته بدن را تغییر داده و باعث تغییر جنسیت جنین می شود.براساس این نظریه، منوی غذای پسرانه شما باید حاوی غذاهای نمکی، گوشت قرمز، تخم مرغ، نخود، قارچ، لوبیا، نان و ماهی باشد. همچنین توصیه می شود از غذاهای اسیدی دوری کنید زیرا برای تولد پسر باید محیط بازی باشد تا اسپرم پسرانه دوام بیاورد.همچنین مطالعات جدید نشان می دهد مقدار بالای گلوکوز در بدن باعث افزایش احتمال پسردار شدن می شود. بنابراین موادغذایی دارای پتاسیم، ویتامین ث، کلسیم، ویتامین ای و ویتامین ب دوازده بخورید. صبحانه نیز بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

حتماً بخوانید:
۲۵ راه برای تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

۲۵ راه برای تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی

راه‌های تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی تعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافی یکی از سرگرمی‌های مادران و قدیمی‌تر‌ها بوده است که گاهی این پیش‌بینی‌ها درست…

حالت نزدیکی جنسی : نوع و پوزیشن نزدیکی نیز بر روی پسردار شدن تاثیر می گذارد. در زمان های قدیم معتقدند بودند اگر سر خانم به سمت شمال باید یا مادر به پهلوی چپ بخوابد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. مطالعات به نکات پیچیده تری در این باره اشاره می کنند. اکنون می دانیم پدر جنسیت فرزند را تعیین می کند. مادر همیشه کروموزوم ایکس را در تخمک تامین می کند. پدر هم بر کروموزوم ایکس و هم بر کروموزوم وای تاثیر می گذارد. جنسیت بچه به این بستگی دارد که کدام کروموزوم سریع تر به تخمک نفوذ کند. مطالعات نشان می دهد نفوذ عمیق تر در هنگام نزدیکی جنسی باعث تولد پسر می شود. در واقع واژن خانم ها در نزدیکی ورودی اسیدی است و اسپرم مردانه نمی تواند در محیط اسیدی دوام بیاورد. بنابراین نفوذ عمیق تر باعث می شود اسپرم نزدیک تر به تخمک قرار بگیرد و فاصله ای که اسپرم باید طی کند تا از محیط اسیدی واژن خارج شود کاهش می یابد. این مسئله باعث می شود اسپرم کروموزموم Y (اسپرم مردانه) سریع تر از اسپرم کروموزوم X (اسپرم زنانه) به طرف تخمک شناور شود. بنابراین افرادی که پسر می خواهند بهتر است نفوذ عمیقتری داشته باشند.

جوش شیرین راهی برای جنین پسر

زمان مناسب پسردار شدن : سایر کارشناسان معتقدند اسپرم Y سریع تر از اسپرم ایکس حرکت می کند. اما اسپرم X بیشتر در مجرای تناسلی دوام می آورد تا اسپرم پسرانه. بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید بهتر است چند روز پیش از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید و نزدیکی نهایی تا حد امکان نزدیک به تخمک گذاری باشد. این مسئله احتمال این که اسپرم مردانه بر اسپرم زنانه غلبه کند و به تخمک برسد را افزایش می دهد. برای این مسئله باید به دقت زمانی تخمک گذاری خود را تعیین کنید.

گرما یا سرما برای پسردار شدن : اسپرم ها به دلیلی بیرون از بدن ذخیره می شوند. اسپرم نمی تواند دمای بالا را تحمل کند و ساختار مستقل بیضه از اسپرم ها مراقبت می کند. برخی معتقدند اسپرم های وای از اسپرم های ایکس تحمل کمتری به گرما دارند. بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید از همسر خود بخواهید محیط بیضه را سرد نگه دارد تا اسپرم های مردانه زنده بمانند. حمام سرد یا کمپرس یخ نیز به شما کمک می کند اما این کار خیلی مورد علاقه آقایان نیست.

نوشیدن قهوه : مطالعات نشان می دهد در صورتی که همسر شما پیش از نزدیکی جنسی قهوه کافئین دار قوی بخورد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. احتمالا قهوه باعث افزایش انرژی می شود.توصیه می شود خانم ها قهوه های بدون کافئین مصرف کنند.

حتماً بخوانید:
ویار شوری و جنسیت جنین : علت تمایل به خوردن شوری در بارداری چیست؟

ویار شوری و جنسیت جنین : علت تمایل به خوردن شوری در بارداری چیست؟

گفته می‌شود که اگر شما به خوردن غذا‌های شیرین مانند شکلات، میوه‌ها و لبنیات تمایل دارید، جنین‌تان دختر است. اگر احساس می‌کنید که نیاز به خوردن…

شربت سرفه : برخی معتقدند اگر خانم دو ساعت پیش از نزدیکی جنسی، شربت سرفه مصرف کند احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. حامیان این نظریه معتقدند مصرف این دارو باعث نازک شدن مخاط دهانه رحم می شود بنابراین شرایط را برای اسپرم وای راحت تر می کند. شربتی که بیشترین تاثیر را دارد حاوی گایافنازین می باشد. بنابراین سعی کنید به دنبال شربتی باشید که این ماده را دارد.

سریع انجام دادن : براساس نظر دو مادر که هر یک دارای یک پسر و یک دختر بوده اند برای پسردار شدن باید بدون برنامه عمل کنی و نزدیکی غیر رمانتیکی داشته باشی.

لقاح مصنوعی : اگر به طور کامل از پسردار شدن ناامید شده اید می توانید از لقاح مصنوعی استفاده کنید. در این روش در ابتدا اسپرم و تخمک در آزمایشگاه ملاقات می کنند. در این روش به طور قطع جنسیت فرزند را شما انتخاب می کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (92 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits