دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نقاط تحریک زنان و چگونگی تحریک این نقاط
1472
زمان مطالعه: 9 دقیقه
نقاط تحریک زنان و شناخت نقاط تحریک زنان و تحریک نقاط تحریک زنان و چگونگی تحریک زنان و بدن زنان و نقاط تحریک بد زن و کلیتوریس و رابطه جنسی و رابطه جنسی بازن-رابطه جنسی با همسر
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

نقاط تحریک زنان

نقاط تحریک زنان:

در ابتدای این مطلب عرض کنم که ممکنه هریک از این نقاط در بدن یک نفر بسیار حساس و در دیگری خیلی خیلی کم تحریک پذیر باشه.بنابراین باید یکی یکی این نقاط رو تست کنید و همونهایی رو که بیشتر از همه به همسرتون لذت میده رو،کشف کنید.

۱) سر: شاید یکی از ساده ترین و دلچسب ترین حرکات برای همسر شما این باشه که:
شما دستتون رو لای موهای اون ببرین و به آهستگی با اونها بازی کنید.دقت کنید که این حرکت در ۲ جا بسیار کاربرد داره:

الف)در ابتدای شروع به تحریک.یعنی درست بعد از اینکه حرفهای عشقولانه رو به هم میزنید و جزء اولین حرکات فیزیکی

ب)پس از پایان هم بستر شدن و درست بعد از لحظه ای که همسرتون و یا خودتون به ارگاسم میرسین.به یاد داشته باشین که اگر در این لحظه به همسرتون توجه نکنین ،همسرتون فکر خواهد کرد که شما تنها برای شهوترانی به اون علاقه مندین.بنابراین همیشه پس از پایان همبستر شدن، چند برابر به همسرتون محبت کنین.یکی از بهترین راهها در این اوقات هم صحبت شدن،ابراز مکرر عبارت:دوستت دارم،در بغل گرفتن همسر،و نوازش موهای اون خواهد بود.

۲) گوش: خانومها از بوسیدن و زبان زدن لاله گوش و خارج آن لذت میبرند.گاهی اوقات لاله ی گوش همسرتون روگاز بگیرید،البته به نرمی!!!

۳) لبها: بوسیدن و مکیدن لبها در زن و مرد اثر یکسانی دارد؛ اما به نظر من این کار برای خانوما لذت بیشتری داره .البته زبون خانومها هم خیلی حساسه!

۴) گونه ها: که نقش بسیار مهمی در تحریک دارند.همچنین گونه ها نشانگرهای بسیار مناسبی هستند که غالبا با سرخ شدنشون می تونین از تحریک شدن همسرتون با خبر بشید.

۵) پشت گردن :نقطه ای بسیار بسیار حساس و تحریک پذیر.شما می توانید به آرامی با دست کشیدن،قلقلک دادن و گاهی اوقات آهسته گاز گرفتن پشت گردن همسرتون،معجزه ی این حرکت رو ببینید.به یاد داشته باشید که هیچ وقت روی این نقطه برای مدت طولانی کلیک نکنید.

۶) سینه: فکر کنین که یه بچه اید و میخواین از این سینه ها شیر بخورین و باهاش بازی کنین. توجه داشته باشید که منظورم از سینه فقط نوک اون نیست!!!حتی در خانومهایی که حامله هستند و یا بچه شیر میدن؛زبون زدن و یا دست زدن به نوک سینه ها، باعث ایجاد حس بدی در اونها خواهد شد.حتی گاهی اوقات ممکنه کلا حواسشون از مسئله پرت بشه.هر دو سینه رو به آرامی در دست گرفته و مثل خمیر اونها رو بمالید.لطفا به آرامی.گاهی اوقات آهسته نوازش کردن و گاهی یکباره مالیدن و گاهی هم حتی این جوری نشون بدین که می خواین سینه هاشو لمس کنین ولی دست نزنین.(دستتون رو با فاصله ی کمی از سینه های همسرتون حرکت بدین).
از گاز گرفتن نوک سینه ها هم غافل نشین(عرض کردم برای قبل از حاملگی و بچه دار شدن). فضای بین دو سینه هم که جای خودش رو داره.

۶) شکم و ناف: زنها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خیلی لذت میبرند. با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. دستتون رو بالای شکم و زیر دنده ها گذاشته و آهسته به سمت لگن بیارید. هرگز از بوسیدن شکم غافل نشین. بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف خانوما خیلی لذت بخشه.

7) پشت: بیشتر زنها کشته ماساژ پشت هستند. انگشت خود را روی مهره ها بالا و پایین ببرید و کمر او را بمالید .

8) باسن: تحریک این منطقه بسیار تحریک انگیز بوده میتوانید آنرا نوازش کنید.در هنگام شروع تحریک به آهستگی و آرام آرام وهمزمان با تحریک شما،جریان خون در این منطقه و در منطقه ی لگن افزایش مییابد.دقت داشته باشید که دست زدن به باسن نیز باید به نرمی صورت بگیرد.

۹) قسمت داخلی ران پشت زانو و ساق پا: رانها را ماساژ داده به سمت اندام جنسی بروید. پشت زانو را به آرامی با نوک انگشت تحریک کنید. ساق و قسمت بالای مچ پا نیز فوق العاده حساس است.

۱۰) پاها: ماساژ پا و انگشتان میتونه تحریک کننده باشه.

۱۱) اندام جنسی: آخرین جایی است که باید به سراغ آن بروید. لب خارجی واژن را با نوازش دست، بوسیدن و مکیدن تحریک کنید. سپس سراغ کلیتوریس رفته و با تحریک آن بوسیله انگشت و نوک زبانتان، همسرتون رو به اوج لذت جنسی برسانید.(در انجام سکس دهانی کاملا مختار هستید.)

چگونگی تحریک زنان،معرفی 20 راه:

این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از سکس به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل میکنند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید ؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا ببینید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد !!!

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند ( آقایونی که به سرعت میروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع میکنند و فوری و باعجله میخواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. )

نقاط تحریک زنان

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند ( آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین سکس بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از سکس به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

نقاط تحریک زنان

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

نقاط تحریک زنان

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

نقاط تحریک زنان

۵- مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایونی که تا شهوتی میشوند فوری و با عجله شروع میکنند به کندن لباسهای خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقشون لخت کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! این را برای بار آخر میگویم، زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد . )

نقاط تحریک زنان

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگی برای سکس نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید. )

نقاط تحریک زنان

۷- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند ( فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد ! )

نقاط تحریک زنان

۸- مردهایی که از معاشقه سکسی با همسرشان لذت میبرند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است. )

نقاط تحریک زنان

۹- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید ! )

نقاط تحریک زنان

۱۰- مردانی که می دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

نقاط تحریک زنان

۱۱- مردهایی که میدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

نقاط تحریک زنان

۱۲- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. ( کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و ... میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند. )

نقاط تحریک زنان

۱۳- مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند. (اینجا یک راز را بهتون میگم ، هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است ، قطعا موجبات لذت بیشتر شما رو فراهم میکنه)

نقاط تحریک زنان

۱۴- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. ( زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید. )

نقاط تحریک زنان

۱۵- مردهایی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

نقاط تحریک زنان

۱۶- مردهایی که دستهای همسر خود را در دست میگیرند و آن را نوازش میکنند.

نقاط تحریک زنان

۱۷- مردهایی که پس از گذشت سالیان همچنان مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند. ( این نکته ماله کهنه کاراست، با تجربه ها دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقی مانده خواهد شد. )

نقاط تحریک زنان

۱۸- مردهایی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» میدهند.

نقاط تحریک زنان

۱۹- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق میورزند.

نقاط تحریک زنان

۲۰- مردهایی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی های زندگی را برای آنها سهل و آسان و حتی ارزشمند میکند

گردآوری:مجله اینترنی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (1472 رای)  

۴۳ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

عزیز | ۷ سال پیش
سلام من 35 سالمه خیلی شهوتم بالاست ممنون که راهنمایی کردین امیدوارم خوب باشه هنوز روشهای شما رو کامل امتحان نکردم ولی انگار یه چیزایی رو من کم داشتم که حالا تکمیل شد .بازم ممنونم
4
2
ایدا | ۷ سال پیش
پسرا خواهشا بخونید تا بعد ازدواج گیج نشین
1
12
ایدا | ۷ سال پیش
خیلیییییییییی عالی بود من خودم وقتی میخوندم تحریک میشدم
0
14
م | ۸ سال پیش
سلام من تمام این کارارو خودبه خود انجام میدادم ولی نمیدونستم چقدش درسته والان با خوندن این مطالب به درست بودنشون مطمئن شدم من همسرم رو خیلی دوس دارم وبا اختیار کامل انبخاب کرم
1
0
مجنون | ۸ سال پیش
ممنون، چند نکته هم من اضافه میکنم 1.خانمها توجه کنند ناز کردن برای مرد مهمترین عامل تحریکه و اینکه هیچوقت درخواست سکس از طرف اونها نباشه 2. خوش بویی مخصوصا موها برای مرد خیلی تحریک کنندست ، عطری که استفاده میکنید رو هیچوقت در دسترس همسر و دیگران قرار ندید 3.در ضمن مرد میتونه با آلتش قسمتهای مختلف بدن زن رو نوازش کنه 4.بعضی خانمها سکس وحشی رو بیشتر دوس دارن تا نرم و ملایم 5.نور اتاق به سلیقه خانم باشه 6.خانمها خودشون لباسهاشون رو درنیارن و مردها اینکار رو به آرومی انجام بدهند 7.درهنگام دخول صدای مرد و حتی نفس زدن برای زن لذتبخشه 8.هرچند اندازه آلت برای خانمها اصلا مهم نیس ولی اکثراآلت کلفت رابه آلت بلند ترجیح میدهند9.قبل از همبستر شدن حتما یه دوش کوچولو بگیرید بازم هس ولی دیگه طولانی شد... ممنون که خوندید.
1
9
milad | ۸ سال پیش
خوب بود
1
0
yusuf | ۹ سال پیش
لیسیدن کف پای زنا خیلی تحریکشون میکنه امتحان کنید ببینید
5
1
فاخته | ۹ سال پیش
از نظر شرعی لیسیدن و خوردن آلت تناسلی درست نیست چون شان انسانی زن و مرد رو پایین میاره و باعث میشه به سمت بعضی اعمال حیوانی برن.اینو با منبع موصق میگم.
5
10
پاسخ ها:
محمد | ۹ سال پیش
اولا موثق صحیح است.منابع شما حتما موصق! است.کدوم منبع هان؟!بفرمایید ما هم مطالعه کنیم.
موثق باشه نه موصق!
2
3
عجب | ۴ سال پیش
اون منابع موثقی که میگین رو کی نوشته...
دقت کردی....
اگرم باشه همونایی نوشتن که با این حرفا دارن با این روشها قانون درست میکنن و جیب من و تو رو خالی میکنن
4
2
محمد | ۹ سال پیش
خواهشابگیدچجوری بایدنفس سردمزاجه زنوازبین برد
مرسی
1
0
رحمان | ۹ سال پیش
بسیار خوب ومفید.گل گفتین
1
0
نوید | ۹ سال پیش
نوید 20ساله هستم از شما ممنونم برای این مطالب
2
1
puya | ۹ سال پیش
سلام من فقط 15سالمه خیلی ممنون اینشاا...خوشبخت شین
2
1
فرشاد | ۹ سال پیش
پس خانوما چی.............
فقط.....
3
0
رسول | ۹ سال پیش
خوب بود الیه
2
0
بینام | ۹ سال پیش
خوب است که فقط مردهای متاهل بدانند
4
0
Madness | ۹ سال پیش
Vaghab Mahshar Bod
Azatun vaghan MamNonam
3
0
سعید | ۹ سال پیش
پاسخ به مژگان:
عالی

خیلی عالی
2
0
یوسف 22ساله | ۹ سال پیش
عالی بود واقعا ازتووون ممنونم
1
1
مژگان | ۹ سال پیش
عالی
1
0
رضا | ۹ سال پیش
سلام ممنون. خیلی خوب بودن.
1
0
ستیا | ۹ سال پیش
خوووووووب بود ولی گفته بودن زیر 18 سال ممنوع هانیه جاااااااااام
2
2
abolfazl | ۹ سال پیش
خیلی عالیه
1
0
ابوخالق | ۹ سال پیش
نحوه ی ارضا شدن مردها خودشون ارظا میشوند فقط باید از طرف عشقشون تاید بشوند
1
0
محمد | ۹ سال پیش
من قبل ازاین که این مطلب ها رابخوانم احساس می کردم اززنم دورم ولی بااین مطلب هایی که نوشتیدانجام دادم والان اززندگیم لذت می برم باتشکر
2
0
دانیال | ۹ سال پیش
خوب بود ومن خودم عشق ورزیدن رو از سکس بیشتر دوست دارم مثل بغل گرفتن دوست دارم گفتن زیاد خوشحال کردن با خرید چیزی برای عشقم عاشقانه نگاه کردن صحبت عشقی وتا الان موفق بودم
1
2
الهام | ۹ سال پیش
با سلام
خیلی عالی بود .
نحوه ی ارضا شدن مرد رو هم بگید
2
4
حانيه 13ساله | ۹ سال پیش
عالي بود
2
4
حانيه 13ساله | ۹ سال پیش
انجام دادم عالي بود
1
7
پاسخ ها:
JAVAD | ۹ سال پیش
دخترمگه توازدواج کردیییییییییییی؟
3
7
نننن | ۹ سال پیش
بسیار عالی اما 80 درصد اینا غریزی انجام میشه تو رابطه اگه کسی واقعا همسرشو دوست داشته باشه
1
1
Atefe | ۹ سال پیش
به نظر من فقط زنی که عاشق همسرش باشه از کارای همسرش لذت میبره!اگه عشق و دوست داشتن نباشه واسه زن زجر آوره تا لذتبخش بودن!مثل رابطه من وهمسرم
2
3
پاسخ ها:
توحيد | ۹ سال پیش
موافق ام اگه عشق و دوست داشتن باشه کنار هم نشستن هم لذت بخش میشه .
2
3
ابراهیم | ۹ سال پیش
اگربعدازسالها زندگی مشترک احساس کردی که همسرت نسبت به روابط جنسی احساس خوبی نداره و حتی شاید خوشش هم نمیاد . باید چیکار کرد ؟
این رفتار همسرم باعث شده من نسبت به ایشون کشش نداشته باشم و از کنارش بودن لذت نبرم.دیگه خسته و بیزار شدم از سالهاخواستن و نرسیدن .
2
2
mohamad | ۹ سال پیش
vaghean marekeas
kheili kheili lezat mibaram hata az khondane in mataleb che berese be ejraye on ba hamsare azizam
2
0
جووووووووووووووووون | ۹ سال پیش
خیلی باحال بود...
1
2
امیر | ۹ سال پیش
مطالب زیبای بود .
1
1
mohammad | ۹ سال پیش
واقعا مرگی بود حال کردم بخدا امتحان کردم زنم حال کرد بخدا
1
2
ساميار | ۹ سال پیش
ايول
1
1
بی نام | ۱۰ سال پیش
میشه راه هایی هم برای تحریک کردن مردا بگید؟
به غیر لباسو خوشبو کزدنو اینا
1
2
alireza | ۱۰ سال پیش
پسرهایی که می خواهد دختر راراضی کنند؟
1
1
fhsk | ۱۰ سال پیش
عالی
1
2

hits