دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
10 استراتژی ساده برای داشتن نعوظ قوی در مردان

۱۰ روش طلایی برای داشتن نعوظ قوی در مردان

10 استراتژی ساده برای داشتن نعوظ قوی در مردان
9
زمان مطالعه: 8 دقیقه
نعوظ قوی در مردان : تنها 20 درصد مردان بین 40 تا 59 سال در اغلب اوقات می توانند نعوظ خود را به اندازه کافی نگه دارند که برای یک رابطه جنسی مناسب باشد.

بهترین راه برای داشتن نعوظ بهتر در آقایان

  • آلت تناسلی حساس ترین بخش بدن مردان است و می تواند در مواقع نامناسب عکس العمل نشان دهد، ولی زمانی که لازم است جا خالی کند.
  • اغلب مردان می دانند که آلت تناسلیشان در هر بار نعوظ به درستی کار نمی کند. بر اساس مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی آمریکا، 85 درصد مردان بین 20 تا 39 سال می گویند که همیشه یا تقریبا همیشه می‌توانند نعوظ خود را نگه دارند ، ولی 15 درصد مردان مشکلات زیادی با نعوظ دارند. همان مطالعه نشان داد که تنها 20 درصد مردان بین 40 تا 59 سال در اغلب اوقات می توانند نعوظ خود را به اندازه کافی نگه دارند که برای یک رابطه جنسی مناسب باشد.
  • گرچه شما هرگز نمی‌توانید پیش بینی کنید که آلت تناسلی شما چگونه رفتار خواهد کرد ؛ ولی گام هایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید در زمان لازم یک نعوظ سالم و قوی داشته باشید.

1.نعوظ قوی مردان با رفتن به باشگاه

به گفته دکتر رایان برگلند، متخصص اورولوژی در کلینیک کلیولند، جریان خون سالم و قوی کلید داشتن یک نعوظ قوی است و هیچ چیز مانند ورزش هوازی ( کاردیو ) نمی تواند گردش خون را بهبود دهید. ورزش هوازی نه تنها اندام شما را متناسب نگه می دارد بلکه اکسید نیتریک موجود در بدن را خارج کرده و به بهبود نعوظ کمک می کند.

  • با این که دویدن به نفع شما است ولی بهتر است از دوچرخه سواری دوری کنید. دوچرخه سواران استقامتی که مدت زمانی طولانی روی زین دوچرخه می‌نشینند به دلیل ضعیف شدن عضلات کف لگن مشکلات بیشتری با نعوظ دارند.

2. برای داشتن نعوظ قوی مردان سیگار را کنار بگذارید

  • در مطالعه ای که در دانشگاه کنتاکی انجام شد محققین درمورد زندگی جنسی مردان شرکت کننده پرسیدند و خواستند موفقیتشان را از 1 تا 10 امتیاز دهید. متوسط پاسخ مردان سیگاری 5 و و غیر سیگاری‌ها 9 بود.

دکترایروین گلدشتاین متخصص اورولوژی در مرکز پزشکی دانشگاه بوستون می گوید : سیگار کشیدن علاوه بر ایجاد آسیب در رگهای خونی به بافت آلت تناسلی هم آسیب رسانده و انعطاف پذیری آن را کاهش داده و از کشیده شدن آن جلوگیری می کند.

3. برای داشتن نعوظ قوی مردان قهوه بنوشید

  • نوشیدن قهوه واقعا می تواند به عملکرد آلت تناسلی شما کمک کند.
  • مطالعه ای که در مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس در هوستون انجام شد نشان داد افرادی که مصرف کافئینشان به اندازه 2 تا 3 فنجان قهوه در روز است کمتر از اختلال نعوظ رنج می برند.

4. وازکتومی برای نعوظ قوی مردان

  • اگر دیگر نمی خواهید فرزندی داشته باشید می توانید از وازکتومی استفاده کیند.

به گفته پروفسور کارن دوناهی ، ترس از بچه دار شدن می تواند یکی از عوامل اختلال نعوظ باشد و زمانی که از این مسئله خطری احساس نکنید از نظر روانی نعوظ بهتری را تجربه خواهید کرد.

5. برای داشتن نعوظ قوی خیانت نکنید

  • مشکلات اختلال نعوظ برای مردانی که خیانت می کنند رایج تر است. معمولا پزشکان از افرادی که برای اختلال نعوظ مراجعه می کنند می پرسند که آیا رابطه ای خارج از ازدواجشان دارند که اغلب پاسخشان مثبت است.
  • خیانت باعث می شود هنگامی که همراه همسرتان هستید احساس گناه داشته باشید و همین عذاب وجدان منجر به اختلال نعوظ خواهد شد.

6. مراقب رژیم غذاییتان باشید

  • داشتن دیابت سریع ترین روش برای از دست دادن نعوظ است.
  • بیش از 50 درصد مردان مبتلا به دیابت دچار ناتوانی جنسی می شوند. دیابت تخریب عروض را تسریع می کند و انتقال خون و پیام های عصبی را کند می کند و منجر به ناتوانی جنسی خواهد شد.
  • استراحت و رعایت سخت رژیم غذایی بهترین راه برای پیشگیری از دیابت و کنترل دیابت است. اگر دچار دیابت شده اید باید همیشه قند خون خود را چک کنید.
  • مردانی که در کنترل قند خودنشان دقت نمی کنند 70 درصد بیشتر از دیگران دچار اختلال نعوظ می‌شوند.

7. پیاده روی کنید

  • پیاده روی را شروع کنید. در یکی از تحقیقات اخیر محققین متوجه شدند مردانی که روزانه فقط 2 مایل پیاده روی می کنند مشکلات نعوظشان نصف می شود.

به گفته دکتر گلدشاین ، 20 دقیقه دویدن آهسته یا نیم ساعت ورزش سنگین هم می تواند همین اثر را بگذارد. هرچه بیشتر ورزش کنید دیواره عروق خونی سالم‌تر مانده و انعطاف پذیری و نعوظ آلت تناسلی بهتری را تجربه خواهید کرد.

8. زیاد خمیازه کشیدن

  • تا جایی که به بدن شما مربوط می شود خمیازه کشیدن ونعوظ با هم در ارتباطند.هر دو توسط ماده‌ای شیمیایی به نام اکشید نیتریک کنترل می شوند که در مغز آزاد می شود و به نورون هایی که دهان و تنفس را کنترل می کنند یا به سمت عروق خونی که آلت تناسلی را تغذیه می کنند فرستاده می شود.
  • گاهی اوقات هم هر دو کار را با هم انجام می دهد. به همین دلیل یک خمیازه بزرگ می تواند باعث ایجاد لرزه در آلت تناسلی شود. ما توصیه نمی کنیم که پیشنوازی را با خمیازه و دهان باز انجام دهید ولی باید به خودتان اجازه دهید که در طول روز که احساس خستگی می کنید خیازه بکشید این کار به مسیرهایعصبی که منجر به نعوظ قوی می شوند کمک خواهد کرد.

9. برای داشتن نعوظ قوی خوب بخوابید

  • آلت تناسلی شما بیشتر از آنچه تصورش را می کنید به خوابیدن شما نیاز دارد. هز شبی که می خوابید حدود 3 تا 5 ساعت نعوظ دارید که به تقویت عروق خونی شما کمک می کند.

10. مشاوره را در نظر بگیرید

ناتوانی جنسی اغلب ناشی از عوامل روانشناختی است. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اضطراب و افسردگی
  • مشکلات روابط
  • جایگاه اجتماعی مرتبط با اندازه گیری پیری و یا پیری
  • شرایط بهداشت روانی
  • مشاوره فردی می تواند به یک مرد کمک کند تا نقش این و دیگر عوامل در رضایت جنسی را مورد توجه قرار دهد.
  • مشاوره ارتباطی می تواند به شرکای جنسی کمک کند تا به صورت آشکارا درباره رابطه جنسی بدون شرم و قضاوت صحبت کنند.
برای مثال، هنگامی که یک مرد دارای یک مسئله بهداشتی در معرض خطر است، مشاوره می تواند او را در مقابله با استرس اختلال نعوظ در هنگام برقراری و ارتباط با همسر کمک کند.

و در آخر با یک دکتر صحبت کنید

  1. چندین دارو می تواند به درمان ناتوانی جنسی کمک کند، از جمله داروهای محبوب، مانند ویاگرا و سیالیس.
  2. قرص ویگرکس پلاس و مگنارکس پلاس نیز از بهترین داروها برای افزایش قوای جنسی مردان توصیه میشوند.
  3. داروها می توانند سریعترین روش درمان برای برخی از مردان باشند. اگر یک مرد مصرف دارو برای افزایش قوای جنسی و همچنین تغییرات در شیوه زندگی را ایجاد کند و در درمان شرکت کند، ممکن است در نهایت بتواند مصرف دارو را متوقف کند.
  4. تعداد انگشت شماری از داروها می توانند بر رضایت جنسی، افزایش میل جنسی و توانایی برای ایجاد یا حفظ نعوظ تاثیر بگذارند.
  5. برای مثال، داروهای ضد افسردگی نه تنها موثر نیستند بلکه ممکن است باعث زود انزالی و کاهش میل جنسی شوند. مهار کننده های بازجذب سروتونین انتخابی یا SSRI ممکن است باعث بوجود آمدن ضعف در قوای جنسی شوند.
  6. مردی که داروهایی با عوارض جانبی جنسی مصرف می کند، باید در مورد تغییر دادن دارو، متوقف کردن درمان یا کاهش دوز با پزشک صحبت کند.

مدیریت مشکلات سلامتی مزمن

  • ناتوانی جنسی می تواند یک نشانه هشدار اولیه درباره مسائل مربوط به سلامت باشد. مهم است که با داشتن یک رژیم متعادل، از لحاظ جسمی و مدیریت استرس ، مراقب بدن خود باشید.
  • درمان مسائل بهداشتی مزمن مانند دیابت و بیماری های قلبی نیز ضروری است. مصرف داروها را ادامه دهید و تغییرات شیوه زندگی را امتحان کنید که می تواند سلامت کلی را بهبود بخشد.
  • اگر علائم این شرایط بدتر شود، به مراقبت های پزشکی مراجعه کنید.

جمع بندی :

  • ضعف قوای جنسی می تواند خجالت آور و شرم آور باشد، اما این نوع مسائل مشترک و براحتی قابل درمان هستند. یک فرد می تواند احساسات خود را نسبت به رابطه جنسی خود با یک متخصص درمانگر جنسی و تغییر سبک زندگی خود تغییر دهد.

همچنین بخوانید:

درمان مناسب برای ناتوانی نعوظ در مردان

درمان اختلال نعوظ با هندوانه : چگونه نعوظ بهتری داشته باشیم؟

نعوظ بی اختیار : علت بروز پریاپیسم (نعوظ بی اختیار) چیست؟

علت شل شدن آلت بعد از نعوظ و انزال

۱۰ خوراکی مفید برای تقویت نعوظ و قوای جنسی

آلپروستادیل در درمان اختلال عملکرد نعوظی (ناتوانی جنسی)



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (9 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

دمی آرامش | ۶ ماه پیش
بلند نمیشه ۵۶ سالمه
0
1

hits