دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ درمان خانگی موثر در ناتوانی جنسی مردان
15
زمان مطالعه: 4 دقیقه
درمان ناتوانی جنسی مردان: چوب طبل، سبزی معروفی است که در سراسر هند و پاکستان کشت می شود. مقداری از این گیاه را را در یک لیوان شیر بریزید و آن را بجوشانید. این یک سوپ عالی برای درمان ناتوانی جنسی مردان است.

راه حل های خانگی برای درمان مشکلات جنسی مردان

1- هویج

چند هویج را ریز ریز کنید و آن را با تخم مرغی که با عسل مخلوط شده بخورید. این معجون به شما کمک می کند که طول رابطه جنسی را افزایش و تا حد زیادی عملکرد نعوظ را بهبود دهید.

2- گیاه آشواگاندا(Ashwagandha)

این گیاه به عنوان درمان موثر انزال زودرس استفاده می شود. این گیاه حاوی خواصی است که باعث افزایش سطح تستوسترون می شود و در نتیجه عملکرد جنسی را بهبود می بخشد. این گیاه در قدیم به عنوان محرک جنسی قوی استفاده می شده است.

3- پیاز سفید برای درمان مشکلات جنسی مردان

پیاز سفید نیز به عنوان داروی مقوی میل جنسی معروف و شناخته شده است، با این حال فراموش نکنید که پس از مصرف آن دهانتان را شستشو دهید. پیاز باعث تقویت میل جنسی و افزایش مایعات جنسی می‌شود, افراد دارای مزاج سرد که در این زمینه مشکل دارند، می‌توانند پیاز را همراه گوشت تفت داده و مصرف کنند.

4- جینسینگ

برای قرن ها گیاه دارویی جینسینگ برای توانایی در بهبودی و بازگرداندن تعادل بدن انسان استفاده شده است. همچنین برای درمان انزال زودرس استفاده شده است.

5- روغن کرچک

مشکلات پروستات همچنین می تواند با انزال زودرس مرتبط باشد. برای حفظ پروستات سالم و کنترل انزال زودرس آلت تناسلی را با روغن کرچک ماساژ دهید.

6- ترک سیگار

سیگار کشیدن به رگ‌های خونی آسیب می‌زند و در نتیجه رگ‌ها قادر به رساندن خون به آلت تناسلی نبوده و اختلال نعوظ رخ می‌دهد. اگر ترک سیگار برایتان دشوار است از دیگران کمک بگیرید. مکمل های نیکوتین برای کمک به شما قابل دسترسند. آدامس و قرص‌های لوزی شکل نیکوتین محصولاتی هستند که برای کمک به ترک سیگار در افراد بزرگسال استفاده می‌شوند. شما همچنین می توانید از پزشک خود بخواهید نسخه ای تجویز کند که برای شما مناسب باشد.

7- کاهش وزن

داشتن اضافه وزن ممکن است باعث اختلال در نعوظ شود و حتی آن را بدتر کند.

مهمترین عوارض چاقی کدامند ؟

8- زعفران برای درمان ناتوانی جنسی در مردان

یکی دیگر از محرک های میل جنسی زعفران است که در افزایش میل جنسی موثر است. 8-10 عدد بادام را در یک کاسه آب بگذارید. هنگام صبح بادام ها را پوست کنده، آن را در مخلوط کن بریزید و سپس یک فنجان شیر گاو داغ به آن اضافه کنید و مقدار کمی زعفران به آن اضافه کنید. هر روز صبح این معجون را بنوشید تا زمانیکه تاثیر گذار باشد.

خواص خوردن شیر بادام در بارداری + طرز تهیه شیر بادام

9- بامیه

بامیه یکی از موثرترین داروهای خانگی برای درمان ناتوانی جنسی مردان است. این گیاه بصورت یک محرک جنسی اثر می گذارد. بامیه حاوی پلی‌ساکارید و دیگر ترکیبات مغذی است که می‌توانند به بهبود گردش خون در نواحی تناسلی مردان کمک کند؛ و سبب افزایش قدرت نعوظ در آن‌ها شود. بنابراین مردان همواره باید بامیه‌ به رژیم غذایی‌شان بیفزایند، پودر ریشه بامیه را با یک لیوان شیر مخلوط کنیدو این معجون را روزانه نوش جان کنید.

10-درخت چوب طبل(drumstick)

چوب طبل، سبزی معروفی است که در سراسر هند و پاکستان کشت می شود. مقداری از این گیاه را را در یک لیوان شیر بریزید و آن را بجوشانید. این یک سوپ عالی برای درمان ناتوانی جنسی مردان است. شما همچنین می توانید پوست خشک شده این گیاه را به صورت پودر در بیاورید و سپس آن را در آب بجوشانید. این پودر را با عسل ترکیب کنید. با مصرف این معجون به زودی متوجه خواهید شد که انزال زودرس نخواهید داشت

divider

سوالات شما کاربران در مورد ناتوانی جنسی مردان

سوال

من از اختلالات جنسی رنج می برم، به خصوص این که من با نعوظ آلت تناسلی مشکل دارم. لطفا راه حل های خانگی و موثر برای حل مشکلم پیشنهاد کنید تا بتوانم به این مشکل غلبه کنم.

جواب

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که این مشکل در میان مردان رایج است و تنها شما نیستید که از این مشکل رنج می برید. انزال زودرس، اختلال نعوظ و از دست دادن میل جنسی اغلب توسط مردان تجربه می شود. خوشبختانه شما می توانید روش های جراحی و داروهای تجویزی را برای مدت زمانی به تعویق بیندازید و از داروهای خانگی برای درمان مشکلات جنسی استفاده کنید

ترجمه و تولید مجله اینترنتی دلگرم

سهیلا مقصودی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (15 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سارا | ۴ سال پیش
سلام معذرت میخوام شوهرم وسط رابطه دچار مشکل میشن و دیگه نمیتونن ادامه بدن و کلا دیگه سرد سرد شدن نسبت به ابن قضیه..لطفا راهنماییم کنین .
0
5

hits