دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا در دوران دوستی باید رابطه جنسی داشت؟
55
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رابطه جنسی در دوران دوستی دغدغه بسیاری از جوانان است. در این مقاله نکاتی در باره رابطه جنسی مخصوصا در اوایل دوستی به شما خواهیم گفت.

رابطه جنسی در دوران دوستی

اگر از مردم بپرسید متوجه خواهید شد که هر کسی درباره اولین رابطه جنسی با یک فرد جدید نظرات متفاوتی دارد. یکی میگوید قرار اول خیلی زوده، یکی دیگه قرار سوم و برخی هم میگویند تا قرار پنجم دست نگهدارید. اما چیزی که باید در نظر بگیرید این است که هیچکدام از این حرف ها درست نیست و در کل نمیتوان زمان دقیقی را مشخص کرد، این مسئله در هر رابطه ای متفاوت است. هر زمانی که احساس میکنید آماده هستید، همان زمان مناسب است. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله دلگرم باشید.

رابطه جنسی در زمان دوستی ، رابطه در اوایل دوستی ، نزدیکی در دوستی

- دلایل ایجاد رابطه جنسی را بدانید !

تنها دلیل درستی که برای داشتن رابطه جنسی با کسی باید داشته باشید، صرفا علاقه باطنی به اینکار باید باشد و نه هیچ چیز دیگری. اگر احساس میکنید که به دلیل دیگری میخواهید رابطه جنسی داشته باشید، اینکار را نکنید. مثلا اگر فکر میکنید رابطه جنسی راه خوبی است که کسی را مال خود کنید و کاری کنید که از فکر بقیه بیاد بیرون و رابطه خود را با شما جدی کند، کاملا غلط است. همچنین هرگز نباید به دلیل اصرار و اجبار طرف مقابل نیز رابطه جنسی داشته باشید.

- بدانید کجا قرار دارید.

رابطه شما در هر مرحله ای که قرار دارد، میخواهد یک رابطه فان باشد یا جدی یا حتی صرفا برای رابطه جنسی، فرقی نمیکند، مهم این است که بدانید در چه مرحله ای قرار دارید و مهم تر اینکه فرد دیگر چه فکری میکند. مثلا اگر شما گمان کنید که رابطه شما به نحوی است که نباید با دیگران در ارتباط باشید و دو نفر تنها به یکدیگر اختصاص دارند اما فرد دیگر پیش خود فکر کند که "ما که رابطه جدی نداریم، من میتونم با بقیه هم قرار بزارم و رابطه داشته باشم" قطعا باعث میشود که قلب تان شکسته شود.

- شناخت خود و طرف مقابل

رابطه جنسی خیلی عالی و لذت بخش است اما مخصوصا زمانی که قرار است با یک فرد جدید رابطه جنسی داشته باشید قطعا لحظات عجیب و غریب وجود خواهد داشت چراکه شما تازه قرار است فرد مقابل را بشناسید و متوجه بشید که چه چیز هایی دوست دارد و چه چیز هایی دوست ندارد. بنابراین اگر هنوز سعی میکنید که یک تصویر بی عیب و نقص از خود به نمایش بگذارید و هنوز خود واقعی تان را نشان نداده اید، نشانه ای بر این است که هنوز آماده رابطه جنسی نیستید.

- زمانی که به او اعتماد دارید.

رابطه جنسی یکی از موقعیت هایی است که افراد در آسیب پذیر ترین حالت خود قرار دارند، بنابراین اعتماد داشتن به شریک جنسی خود بسیار مهم است. بنابراین کسی که با او در حال قرار گذاشتن و آشنایی هستید را سعی کنید بخوبی بشناسید و سپس برای داشتن رابطه جنسی تصمیم بگیرید.

انجام رابطه جنسی خارج از چهار چوب ازدواج در اسلام حرام و از نظر اخلاقی و اجتماعی در کشور ما نکوهش شده است.

هدف از این مقاله جلوگیری از آسیب های اجتماعی و روحی در مقابل سوء استفاده های احتمالی از شما است.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (55 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

نسترن | ۳ سال پیش
چقدر مزخرف اول تیتر دارین چرندیات اموزش میدن بعد میگن دست نگاه دارین ماهم خریم نمیفهمیم میخواین باب کنین این چرندیات رو بین جوون ها
0
3

hits