دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۲۰ تکنیک برای درمان زود انزالی و طولانی شدن زمان رابطه جنسی
24
زمان مطالعه: 11 دقیقه
آیا شما قادر به ارضاء کردن شریک زندگی تان نیستید؟ آیا خیلی زود انزال می شوید؟ نیازی به نگرانی نیست ما راهکار هایی ارائه می دهیم که به شما کمک کند تا رابطه جنسی طولانی تر و لذت بخش تری داشته باشید با ما همراه باشید.
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

ترفندهای درمان زود انزالی و افزایش مدت رابطه جنسی

1- عشقبازی کنید و برای شروع رابطه عجله نداشته باشید.

بسیاری از مردان به رابطه جنسی سریع تمایل دارند، اما در واقع این کار اشتباه است. سکس باید با سرعت کمتری انجام شود تا هر دو شریک جنسی بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. زیرا با لمس و نوازش و عشقبازی قبل از دخول از هیجانات و استرس شما کاسته می شود و باعث می شود در حین دخول تمرکز بیشتری داشته باشید و سریعا دچار زود انزالی نشوید همچنین با لمس و نوازش نقاط حساس بدن شریک جنسی تان او را به لذت بیشتر می رسانید . زنان می توانند چندین بار ارگاسم شوند.

2- (تکنیک start & stop)

این یک روش عالی برای درمان زود انزالی است که به شما کمک می کند که رابطه جنسی طولانی تری داشته باشید و یک ریتم خوب با شریک خود ایجاد کنید. در این روش شما به فعالیت جنسی پرداخته و بعد از آنکه تحریک شما به حداکثر رسید و زمان نزدیک شدن به مرحله انزال رسید، فعالیت جنسی را برای مدت کوتاهی متوقف کنید و هیچ تحریکی انجام ندهید و سپس ادامه دهید. هر چند در ابتدا ممکن است مشکل به نظر برسد ولی به مرور زمان شما از لذت جنسی زیادی بهره مند خواهید شد.

3- اجتناب از دخول عمیق

دخول عمیق منجر به ارگاسم سریع می شود بنابراین باید از آن اجتناب کنید. برای تحریک همسرتان می توانید به جای دخول عمیق، آلت تان را به سمت کلیتوریس زن فشار دهید. این مورد خانم را به شدت تحریک می کند. از جمله مزایای دیگر آن این است که چون شما آلت خود را داخل واژن نمی کنید، بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری دوام بیاورید و مدت زمان رابطه جنسی طولانی تر می شود.

4- تنوع ایجاد کنید.

برای درمان زود انزالی به رابطه تنوع دهید. سعی کنید سرعت یا پوزیشن جنسی تان را تغییر دهید.سعی کنید که همسرتان را بیشتر لمس و نوازش کنید و ببوسید. نقاط حساس بدن زن را ببوسید سعی کنید به اندازه کافی تحریک کننده باشید و اگر بیش از حد تحریک شده اید پوزیشن را عوض کنید

تغییر پوزیشن جنسی زمانی که تحریک شما از کنترل خارج می شود یک راه عالی برای طولانی تر شدن رابطه جنسی است.

5- پوزیشن های جنسی مناسب را انتخاب کنید

برخی از پوزیشن های جنسی برای جلوگیری از زود انزالی مفید است، در حالی که برخی از پوزیشن های جنسی سخت تر لذت جنسی را به تعویق می اندازند. پوزیشن های ایده آل برای طولانی شدن رابطه آن هایی هستند که جنبش های کم تر و سطحی تری را شامل می شوند. همچنین در این نوع پوزیشن ها شما نیازی به تلاش فیزیکی زیادی ندارید.

پوزیشن های جنسی مناسب برای طولانی شدن رابطه جنسی:

  • پوزیشن دختر گاوچران – در این روش زن روی مرد قرار دارد.
  • پوزیشن گاوچران معکوس – در این روش زن روی مرد قرار دارد و اما به مرد پشت کرده است.
  • پوزیشن قاشق – زن به پهلو دراز کشیده و به مرد پشت کرده است.
  • پوزیشن پهلو به پهلو - هر دو شریک جنسی روی تخت به پهلو دراز کشیده و در هم پیچیده می شوند.
  • پوزیشن نشستن روی تخت یا صندلی – در صورتی که زن روی شما باشد می توانید آرامش بیشتری خواهید داشت.

برای طولانی شدن رابطه، پوزیشن های جنسی زیر را کمتر انجام دهید:

  • پوزیشن میشنری : رایج ترین حالت سکس که زن به پشت خوابیده و مرد چهره در چهره روی او قرار می گیرد.
  • هر مدل پوزیشن از پشت (به جز پوزیشن قاشقی)
  • پوزیشن هایی با حالت ایستاده به مدت طولانی

درمان زود انزالی مردان

6- تکنیک فشردن(squeeze technique)

در این متد فرد شریک جنسی را از لحاظ جنسی به آرامی تحریک می کند ، سپس هنگامی که فرد به نزدیک لحظهء انزال رسید ، با انگشت های نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست می کند و محکم آنرا می فشارد تا وقتی که فشار جنسی فروکش کند. تکرار این متد برای درمان زود انزالی مفید است.با تکرار این کار ۱ تا ۲ مرتبه در هفته کنترل جنسی بالا می رود و مدت زمان نزدیکی را می توان افزایش داد

7- انجام تمرینات ورزشی خاص(تمرین کگل)

تمرینات خاصی وجود دارد که می تواند در درمان زود انزالی و افزایش مدت رابطه جنسی موثر باشد. شما باید عضلات کف لگن را با ورزش فشرده و منقبض کنید. ایده این است که تمرینات کگل را انجام دهید. مثل زمانی است که ادرار را متوقف می کنید. سعی کنید عضلات کف لگن رامنقبض کنید این کار را روزانه 15 بار تکرار کنید که باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود و باعث طولانی شدن رابطه جنسی می شود.

8- سعی کنید نفس های عمیق بکشید.

شاید نفس عمیق کشیدن در آن لحظه سخت باشد اما هنگام انجام یک فعالیت جنسی سعی کنید نفس های عمیق بکشید. نفس عمیق کشیدن یک راه ساده برای کاهش برانگیختگی و هیجان کاذب ناشی از رابطه جنسی است .با چند بار نفس عمیق می توانید انزال خود را حداقل برای چند دقیقه بیشتر به تاخیر بندازید .

روش کار این است که هنگام رابطه جنسی اگر مرد تند تند نفس می زند ، باید کمی آرام شود و به آرامی نفس های عمیق بکشد این کار به طولانی شدن رابطه جنسی و درمان زود انزالی کمک خواهد کرد.

9- سعی کنید دو بار ارگاسم شوید

این بسیار رایج است که مردان برای بار اول کنترل کمتری در رابطه جنسی دارند، مخصوصا بعد از یک روز یا بیشتر. زنان این را درک می کنند، پس اگر اولین بار سریع انزال شدید، نگران نباشید. فقط سعی کنید با تحریک دستی یا دهانی به رابطه ادامه دهید، و زمانی که آماده شدید، این یک فرصتی عالی است زیرا رابطه برای مدت زیادی طول خواهد کشید

10- رابطه جنسی منظم داشته باشید

آیا شما اخیرا از نظر جنسی فعال بوده اید، اگر شما به طور منظم رابطه جنسی داشته باشید، پس باید کنترل بیشتری روی آن داشته باشید. سکس مداوم ومنظم باعث می شود کنترل بیشتری روی رابطه داشته باشید و مدت زمان رابطه را افزایش دهید و زود انزالی را کنترل کنید. بدیهی است، همیشه این امکان وجود ندارد که رابطه جنسی مرتب داشته باشید. اما این ایده ارزش دارد که با شریک زندگی تان صحبت کنید، شاید راه حلی وجود داشته باشد.

11- بدن خود را آرام کنید

یکی از دلایلی که بعضی از پوزیشن های جنسی برای کنترل بهتر هستند به این دلیل است که در آنها احساس راحت تری و ریلکس تری دارید. اگر متوجه شدید که عضلات شکم، ران و باسن تان در حالت کشش قرار دارد ، سعی کنید ریلکس و آرام شوید. اگر به پشت دراز بکشید و همسرتان روی شما قرار بگیرد، بهتر می توانید ریلکس باشید، نفس عمیق تر بکشید و دوباره کنترل رابطه را بدست آورید.

12- ذهن خود را آرام کنید

قبل از هرچیز باید توجه داشته باشید که محیط و فضا و اتاقی که در آن قصد رابطه دارید فضای آرام و امنی داشته باشد زیرا فضای امن و آرام زمینه کافی را برای کنترل زود انزالی و ارگاسم بهتر فراهم می کند. هر چه آرامش بیشتری داشته باشد رابطه جنسی بهتر و طولانی تری خواهید داشت.

اگر از مطلب خاصی دچار اضطراب می شوید بهتر است قبل از هر کاری به رفع علت اضطراب بپردازید زیرا اضطراب از هر موضوعی به از دست دادن کنترل و تسلط بر اعصاب و وضیت روانی منجر می شود. سعی کنید با استفاده از جملات مثبت خودتان آرام کنید. به خودتان بگویید که عاشق خوبی هستید، احساس آرامش می کنید و همه چیز خوب است. روی سطح استرس و اضطراب تان در زندگی کار کنید. اگر در حال حاضر در معرض استرس زیاد هستید، مدیتیشن، تمرینات یوگا و تمرینات آرام سازی هر روز انجام دهید که تاثیر شگفت انگیزی در رابطه ایجاد خواهند کرد. تنفس عمیق را به خاطر بسپارید زیرا می تواند به آرامش بدن و ذهن کمک کند.

13-استفاده از اسپری تاخیری

استفاده از یک اسپری تاخیری یک راه برای کاهش تحریک شماست، برای جلوگیری از زود انزالی می توانید با استفاده از اسپری طول مدت رابطه را افزایش دهید. اسپری های تاخیری به شما کمک می کنند بیشتر دوام بیاورید. این اسپری ها سلسله اعصابی را که به آلت تناسلی جریان دارند را بی حس می کنند و بنابراین در جلوگیری از زود انزالی کمک می کنند.

14-با شریک زندگی خود در مورد آن صحبت کنید

اگر به طور شفاف درباره مشکل زود انزالی با شریک جنسی تان صحبت کنید، از فشارتان کاسته می شود. جدا از این شما می توانید با شریک زندگی تان تکنیک های ذکر شده در این مقاله را تمرین کنید تا به رابطه ایده آل برسید.

15-از تکنیک کاما سوترا (Kama Sutra) استفاده کنید.

کاما سوترا یک سری تمرینات عشق ورزی است. در تکنیک کاما سوترا انواع گوناگونی از در آغوش گرفتن، نوازش، بوسیدن، نیشگون و گاز گرفتن و … توصیف شده‌است. این روش یک تکنیک خاص دارد، شما باید هر 3 ثانیه یک تلمبه بزنید. سپس به تدریج بعد از مدت 4 تا 5 دقیقه هر ثانیه یک تلمبه بزنید. زمانی که احسال کردید به مرحله انزال نزدیک شده اید آلت را در واژن حرکت ندهید و زمانی که کنترل رابطه بدستتان آمد مجددا شروع به فعالیت کنید.

16-لوبریکانت استفاده کنید

لوبریکانت و روان کننده (تاخیری)، باعث می شود که هیجان و تحریک جنسی را کمتر ساخته و طول رابطه جنسی را افزایش دهد . لوبریکانت باعث تاخیر زود انزالی در آقایان، بالا بردن حس لذت و ارضاء کامل در رابطه جنسی می شود.

17-کاندوم استفاده کنید

رابطه بدون کاندوم حس شگفت انگیزی دارد، اما برای فروکش کردن شهوت و تحریکات شدید مناسب است. می توانید حتی از یک کاندوم ضخیم استفاده کنید یا از کاندوم هایی که حاوی مواد تاخیری بنزوکائین برای طولانی شدن مقاربت و کنترل زود انزالی مفید هستند استفاده کنید.

18- تکنیک 7 و 9 را امتحان کنید.

این روش، تکنیک 7 و 9 نامیده می شود . شما باید یک الگوی پایدار را دنبال کنید. 7 تلمبه سریع بزنید و به دنبال آن 9 تلمبه آرام و کند بزنید. این تکنیک برای شریک زندگی تان نیز جذاب خواهد بود زیرا با ریتم لذت بخش و هیجان انگیز همراه است.

19- از سکس تانتریک استفاده کنید.

سکس تانتریک که بر تنفس متمرکز است و ارتباطی بین ذهن - بدن خلق می کند و لذت جنسی شما را تقویت می‌کند. زوج‌هایی که تنفس منظم دارند، رسیدن به ارگاسم را دیرتر کرده و ارگاسم بهتر و قوی‌تری خواهند داشت.

اگر به دلیل زود انزالی و ... نتوانسته اید همسرتان را به ارگاسم لذت بخش برسانید، می توانید قبل برقراری رابطه جنسی او را ماساژ دهید. مطمعنا همسرتان عاشق ماساژتان خواهد شد و احتمالا تمایل بیشتری برای رابطه جنسی با شما خواهد داشت، چرا که ممکن است رابطه او با شما سرد شده باشد.

20- با پزشک صحبت کنید

به این علت این راهکار را در آخر نوشته ایم، زیرا بسیاری از مردان برای صحبت در مورد مشکلات جنسی با دکتر خود احساس راحتی نمی کنند و یا شرم دارند. اما باید بدانید که، پزشک می تواند بر اساس سوابق پزشکی تان به شما مشاوره و راهکار ارائه دهد. شاید مشکل زود انزالی تان علت فیزیکی یا روانشناسی و رفتاری داشته باشد. بنابراین اگر یک مشکل جدی باشد، ارزشش را دارد که خجالت را کنار بگذارید و به متخصص مراجعه کنید و مشاوره بگیرید.

یک پزشک همچنین می تواند داروهایی را پیشنهاد دهد که ممکن است در مورد آنها شنیده باشید، مانند بی حس کننده ها، داروهایی درمان زود انزالی SSRIs، قرص داپوکستین( برای درمان زود انزالی) یا حتی ترامادول و ...

اگر پزشک احساس کند ممکن است زود انزالی یک علت روانی یا رفتاری داشته باشد، می تواند شما را به یک سکس تراپیست(درمانگر جنسی) ارجاع دهد.

دوستان عزیز، خوشحالیم که با مجله دلگرم همراه بودید، نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در این رابطه بخوانید:

طولانی شدن ارگاسم مردان و جلوگیری از زود انزالی با این روش ها

راه حل های زود انزالی و طولانی کردن زمان انزال که نمیدانستید(قسمت اول)

ترجمه و گردآوری

سهیلا مقصودی

بخش سلامت مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (24 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits