دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدت زمان رابطه جنسی چقدر باید طول بکشد؟
206
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدت زمان دخول چقدر است؟ شاید داستان های زیادی درباره روابطی شنیده باشید که زیر یک دقیقه تمام شده و همینطور مواردی که بیش از یک ساعت طول کشیده که در چنین شرایطی سوال پیش میاید که چگونه کسی میتواند برای چنین مدت طولانی رابطه جنسی داشته باشد.
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

زمان رابطه زناشویی چقدر است؟ خوشبختانه علم جواب سوالاتی از این دست را به ما داده. در این مقاله منظور ما از رابطه جنسی، زمان دخول تا لحظه انزال است. محققی به نام دکتر "برندان زیچ" از دانشگاه کویینزلند از 500 زوج در سرتاسر دنیا بصورت مودبانه درخواست کرد که هنگام رابطه جنسی به مدت چهار هفته زمانسنجی را در اتاق خود قرار داده تا زمان دقیق این بازه ثبت شود. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

انزال طبیعی چقدر طول میکشد ؟

مدت زمان طبیعی نعوظ

مدت زمان ارضا شدن مرد

زمانی که نتایج حاصل شد، اعداد و ارقام متفاوت و در رنج های مختلفی بودند از 33 ثانیه تا 44 دقیقه. دکتر زیچ از نتایج یک میانگین گرفت و به عدد 5.4 دقیقه رسید که احتمالا کمتر از چیزی است که شما انتظار داشتید اما اگر دقیق فکر کنید، زمانی که در تخت خواب هستید و به رابطه جنسی مشغول میشوید، زمان از دستتان در میرود و متوجه این اعداد و ارقام نمیشوید.

طی این تحقیق مشخص شد که موقعیت مکانی افراد و جایی که زندگی میکنند ارتباطی با میزان طولانی شدن رابطه جنسی آن ها ارتباطی ندارد اما مردم اهل ترکیه با توجه به روش های خاصی که هنگام رابطه جنسی دارند، مدت روابطشان اندکی کمتر و حدود 3.7 دقیقه بود.

طبیعتا سن و سال عامل تعیین کننده ای است و زوج هایی که جوان تر بودند روابط طولانی تری داشتند.

اما از همه مهم تر این سوال است که دلیل اینکه افراد زمان متفاوتی برای ارضا شدن و انزال دارند چیست؟ به نظر میرسه جواب، شکل آلت تناسلی باشد!

تحقیقی دیگر در سال 2003 که با استفاده از واژن ها و آلت های مصنوعی و همچنین اسپرم مصنوعی انجام شد، مشخص کرد که شکل آلت تناسلی نقش مهمی در مدت رابطه جنسی و زمان انزال دارد. البته همچنان بسیاری از افراد میگویند که مدت زمان رابطه جنسی بستگی به زاویه دخول و سرعت دارد.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا به سرعت به شما پاسخ دهیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (206 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits