دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۷ نکته ای که باید خانم ها در مورد ژل روان کننده جنسی بداند
195
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ژل روان کننده یا مایع روان کننده میتواند کاربرد های متفاوتی داشته باشد اعم از افزایش جذابیت افراد هنگام رابطه جنسی، لیز کردن سطح بدن یا شاید حتی امتحان کردن روش ها و پوزیشن ها جدید در رابطه جنسی.
توجه: این مطلب آموزشی ویژه خانم ها و آقایان متاهل است و برای کودکان یا افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

ژل روان کننده آمیزشی واقعا لذت بخش است. اگر هنوز از ژل روان کننده در رابطه جنسی استفاده نکرده اید و یا فقط برخی اوقات از این مواد استفاده میکنید، حتما 8 نکته ای که در ادامه آمده است را بخوانید. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

ژل روان کننده مقعدی

ژل روان کننده واژن

ژل روان کننده زناشویی

divider

1. اگر از روان کننده جنسی استفاده میکنید به این معنا نیست که مشکلی دارید.

واقعا عصبانی میشم وقتی می بینم هنوز افرادی هستند که اینگونه فکر میکنند. استفاده کردن از ژل روان کننده اصلا این معنی را نمیدهد که شما دچار مشکل هستید، در واقع کسانی که از ژل روان کننده در رابطه جنسی استفاده میکنند، خیلی خبره و اینکاره بشمار میروند.

بنابراین اگر دیدید که کسی به شما میگوید مشکلی دارید چراکه از روان کننده استفاده میکنید، اصلا ناراحت نشوید و بدانید که اینگونه افراد اطلاعات کافی درمورد مسائل زناشویی ندارند.

2. از روان کننده های روغنی به همراه کاندوم استفاده نکنید.

ممکنه به سرتون بزنه که از روغن بچه یا روغن های دیگر استفاده کنید. همیشه توصیه میشود که هنگام استفاده از کاندوم از روان کننده های روغنی استفاده نکنید. ترکیب روغن با جنس لاتکس که کاندوم ها از آن ساخته میشوند، باعث تضعیف کاندوم شده و احتمال سوراخ شدن آن را افزایش میدهد.

ژل روان کننده

3. روان کننده های سیلیکونی را با اسباب بازی های جنسی سیلیکونی استفاده نکنید.

اگر چنین کاری انجام دهید، اسباب بازی جنسی شما شکسته خواهد شد. البته باید گفت که روان کننده های سیلیکونی برای زمانی که قصد دارید زیر دوش، داخل استخر یا در سایر مکان های خیس رابطه داشته باشید عالی است.

4. روان کننده های سیلیکونی را میتوان با کاندوم استفاده کرد.

روان کننده هایی که بر پایه سیلیکون ساخته میشوند نسبت به آن هایی که با آب تهیه میشوند، از پایداری بیشتری برخوردار هستند. روان کننده هایی که با آب تهیه میشوند خیلی محبوب هستند و افراد زیادی از آن ها استفاده میکنند اما خیلی سریع خشک میشوند و باید سریع آن ها را تعویض کنید.

ژل روان کننده مقعدی

5. روان کننده های رایج میتوانند باعث عفونت شوند.

اگر مستعد ابتلا به هرگونه عفونت یا بیماری های عفونی هستند خوب به این نکته دقت کنید: در یک آزمایش دانشگاهی معتبر در سال 2013، مشخص شد خانم هایی که مایع های روان کننده استفاده کرده و این مواد از نواحی تناسلی به داخل بدن آن ها رفته ، احتمال بیشتری برای ابتلا به انواع بیماری های ویروسی و باکتریایی دارند و شایع ترین دلیل این اتفاق هم تغییر سطوح PH بدن این افراد بوده است.

همچنین هنگام استفاده از روان کننده ها بیاد داشته باشید که گلیسیرین هم میتواند ناقل انواع بیماری های ویروسی و عفونی مثل واژینوز باشند. خیلی از روان کننده هایی که آب پایه هستند در ساختار خود از گلیسیرین بهره میبرند.

بنابراین زمانی که مایع یا ژل روان کننده میخرید حتما به مواد اولیه ای که در ساختار آن استفاده شده دقت کنید.

و یک نکته جالب: گلیسیرین در ملین ها نیز وجود دارد که به این معنا میباشد که روان کننده هایی که حاوی این ماده هستند خیلی برای رابطه مقعدی مناسب نمیباشند.

6. یک گزینه دیگر؛ تف!

تف خیلی ارزونه (در واقع رایگانه)، ارگانیکه و همیشه هم آمادست! اما خیلی زود خشک میشه بنابراین شاید بهترین گزینه به عنوان یک روان کننده نباشد اما در شرایط اورژانسی کمک میکند!

ژل روان کننده واژینال

7. هیچ دستور کلی وجود ندارد.

زمانیکه صحبت از روان کننده ها و در کل هر چیزی که بطور مستقیم با بدن ارتباط دارد میشود، طبیعی است که همه افراد نگرانی هایی داشته باشند اما بیاد داشته باشید که هر کسی علاقه و سلیقه متفاوتی دارد.

ممکن است فردی به نوع خاصی از روان کننده داشته باشد و بقیه انواع دیگری از روان کننده ها را ترجیح بدهند. تنها چیزی که میتوان به همه توصیه کرد این است که از محصولی استفاده کنید که برای شما لذت بخش تر است و بیشتر شما را ارضا میکند.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا به سرعت به شما پاسخ دهیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (195 رای)  

۴ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مریم | ۴ سال پیش
ایا روغن زیتون روان کننده خوبی است
1
2
mohammad. | ۴ سال پیش
بالاخره کدام نوع برای کسانی که عفونت دارند پیشنهاد میکنید
0
0
فرانک | ۴ سال پیش
سلام، من برا اولین بار میخام استفاده کنم،شما چه ژلی رو مناسب میدونید، چه مارکی .مرسی
2
2
الهه | ۵ سال پیش
با سلام من در اولین نزدیکی با شوهرم خیلی درد کشیدم برای همین از تکرار این کار میترسم و هربار به من التماس میکند اما من می ترسم و اجازه دخول به او نمیدهم شوهرم ازاین رفتار من ناراحت است به نظر شما من چیکار کنم ؟ ایا مشکلی دارم ؟
4
9

hits