دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۹ غذایی که قبل از رابطه جنسی نباید بخورید
32
زمان مطالعه: 5 دقیقه
قبل از رابطه جنسی چی نخوریم ؟ آیا امیدوار هستید که بعد از یک وعده غذایی با همسر خود رابطه داشته باشید؟ بر خلاف برخی از مواد غذایی مثل شکلات تلخ و مغزیجات که باعث تقویت قوای جنسی میشوند، برخی مواد غذایی هم هستند که عملکرد کاملا بر عکسی دارند.

غذا قبل از رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد. البته این غذا ها بلافاصله تاثیر خود را نشان نمیدهند. اگر قبل از زمانی که قصد رابطه جنسی دارید از خوردن این غذا ها بپرهیزید قطعا تجربه بهتری خواهید داشت. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

مواد غذایی که قبل از رابطه جنسی نباید خورد

غذا هایی که نباید قبل از رابطه زناشویی بخوریم

divider

1. هات داگ

هات داگ

درسته که هات داگ بسیار خوشمزه و پر طرفدار است اما غذایی خوبی برای روابط جنسی محسوب نمیشود. به مرور زمان و در صورت استفاده زیاد از هات داگ چربی زیاد این غذا باعث مسدود شدن رگ های آلت تناسلی مردان و زنان میشود که بر کیفیت رابطه جنسی تاثیر زیادی میگذارد. بجای هات داگ میتوانید از گوشت ماهی در شکل های مختلف استفاده کنید چراکه ماهی دارای مقادیر بالای امگا 3 میباشد و برای افزایش لذت رابطه جنسی کاملا مناسب است.


2. نعناع

نعناع

بوی بد دهان میتواند خیلی بد باشد اما استفاده از خوشبو کننده مصنوعی خیلی راهکار مناسبی نیست. میزان الکل اتانولی که در نعناع وجود دارد سطح تستوسترون را کاهش میدهد. آدامس نعناع که بد تر است چراکه هنگام جویدن هوا به بدن شما وارد و باعث آروغ زدن میشود. اگر حتما میخواهید از نعناع و بوی آن بهره مند شوید بهتر است که از چای نعناع استفاده کنید. چای نعناع الکل کمتری دارد و بهتر هضم میشود.


3. سیب زمینی سرخ شده

سیب زمینی سرخ کرده

درست مثل هات داگ میزان زیاد چربی ترانس موجود در سیب زمینی باعث کاهش سطح هورمون های جنسی میشود. همچنین میزان زیاد نمک موجود در سیب زمینی سرخ شده مخصوصا در مردانی که فشار خون بالا دارند باعث میشود تا برای راست ماندن آلت تناسلی خود مشکلات بیشتری داشته باشند. حتی برای کسانی که مشکل فشار خون ندارند هم نمک زیاد میتواند باعث مشکلاتی همچون ورم شود. اگر خیلی هوس سیب زمینی کرده اید، بصورت پخته شده آن را مصرف کنید چراکه میتواند باعث آزاد شدن هورمون دوپامین در بدن شود و این هورمون نقش بسزایی در افزایش کیفیت رابطه جنسی دارد.


4. توفو

توفو

توفو غذایی است که دارای مقادیر بسیار زیادی از فیتواستروژن ها میباشد. همچنین اغلب غذاهایی که بر پایه سویا هستند میتوانند باعث افزایش سطح استروژن بشوند. حتی مقدار کمی اضافه استروژن میتواند باعث کاهش شدید میل جنسی در مردان و زنان شود. حتی اگر یک گیاه خوار هستید میتوانید تخم مرغ را جایگزین توفو کنید.


5. کنسرو ها

کنسرو

کنسرو ها یکی از آسان ترین گزینه ها برای یک وعده غذایی میباشند اما همچنین یکی از ساده ترین راه های از بین بردن سریع میل جنسی نیز بشمار میروند. همه کنسرو ها مقادیر بالایی نمک دارند که باعث تشنگی و مصرف بسیار زیاد مایعات و سنگین شدن شما میشود. اگر نمیتوانید بطور کلی غذا های کنسروی را کنار بگذارید حداقل آب کنسرو را تخلیه کنید تا مقدار زیادی از نمک موجود در آن تخلیه شود.


6. شراب

شراب

همه معتقدند که یک لیوان شراب میتواند حس و حال رابطه جنسی را تقویت کند اما زیاده روی کردن در نوشیدن این مشروبات میتواند نتیجه کاملا برعکس داشته و میل به رابطه جنسی را کاهش دهد. الکل حساسیت و حس لامسه شما را تضعیف کرده و باعث میشود تا خیلی دیرتر و سخت تر به ارگاسم رسیده و ارضاع شوید. همچنین در یک تحقیق معتبر دانشگاهی مشخص شد که مردانی که هنگام رابطه جنسی مست نبوده اند قدرت بیشتری داشته و رابطه جنسی بهتری دارند.


7. بلغور جو دو سر

جو دو سر

هیچ شکی وجود ندارد که این صبحانه بسیار محبوب خواص بسیار زیادی دارد. در واقع جو دو سر به بدن شما برای ساخت هورمون سروتونین که موجب کاهش استرس میشود کمک میکند، بطوری که مقدار مناسبی از این غذا میتواند به زندگی و روابط جنسی شما کمک شایانی داشته باشد. اما مانند هر چیز دیگری اگر زیاده روی کنید باعث کاهش میل جنسی شما میشود. همچنین مقدار زیاد فیبری که در این غذا وجود دارد باعث نفخ و احساس سنگینی میشود. یک جایگزین خوب برای صبح ها میتواند تخم مرغ باشد. اگر این نکات را رعایت میکنید صبح ها هم رابطه جنسی خوبی را تجربه کنید.


8. میوه خوردن پس از یک وعده غذایی

میوه

میوه بطور کلی خیلی سریع هضم میشوند اما این موضوع در شرایطی صادق است که غذا های سنگین در معده جلوی هضم میوه را نگیرد. این تاخیر در فرایند هضم میتواند مشکلاتی همچون باد کردن شکم و دل پیچه و دل درد بوجود آورد. اگر میخواهید دچار این مشکل نشوید برای مصرف میوه پس از یک وعده غذایی حتما به مدت 2 ساعت صبر کنید.


9. نوشیدنی های انرژی زا

انرژی زا

برای اینکه هم شما و هم همسرتان ارضا شوید به انرژی زیادی نیاز خواهید داشت. شاید نوشیدنی های انرژی زا راهکار خوبی برسند اما این نوشیدنی ها بصورت مقطعی تاثیر گذاری دارند چراکه حاوی مقادیر بسیار زیاد کافئین و شکر میباشند. در واقع تاثیر این نوشیدنی ها ممکن است به قدری طولانی نباشد که تا انتها رابطه شما دوام بیاورد. مقدار زیاد شکر میتواند به کاهش سطوح تستوسترون در بدن منجر شود و میل جنسی شما را کاهش دهد. یک پیشنهاد مناسب این است که از آب توت سیاه که برای غدد فوق کلیوی نیز بسیار مفید است به عنوان یک انرژی زا استفاده کنید.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (32 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits