دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
حقیقت هایی درباره زنان که مردها باید بدانند!
9
زمان مطالعه: 5 دقیقه
حقیقت هایی درباره زنان-حقیقت های درباره زنان-حقیقت های زنان-معرفی حقیقت هایی درباره زنان-آشنایی با حقیقت هایی درباره زنان-حقیقت هایی درباره زنان برای مردان-حقیقت شخصیت زنان-معرفی شخصیت زنان-آشنایی با شخصیت زنان

حقیقت هایی درباره زنان:زنان و درک عواطف و احساسات پیچیده ی آن ها مقوله ای است که اغلب مردها از درک آن سر باز می زنند یا مسئله ای سخت برای آن ها تلقی میشود.

حقیقت هایی درباره زنان

حقیقت هایی درباره زنان

حال دلگرم با مطلب برای آقایان قصد دارد تا ابعاد مختلف شخصیت زنان و حقیقت هایی درباره ی زنان را که شاید به آن دقت نکرده باشند مطرح کرده است،با ما همراه باشید:

حقیقت هایی درباره زنان:بدترین حرکت مرد در گفت و گوی با همسرش بی اعتبار کردن احساسات اوست.

حقیقت هایی درباره زنان:آنچه اغلب مردها متوجه آن نیستند این استکه هرچه یک زن درباره موضوعی بیشتر به خود حق بدهد که باید ناراحت شود به همان اندازه از ناراحتی اش کاسته میشود.

حقیقت هایی درباره زنان:بیان احساسات مختلف زن مانند تعویض لباس برای خرید است بااین بیا ن ؛راه حل را پیدا کنید.

حقیقت هایی درباره زنان:برای اینکه مرد بتواند با موفقیت با انتقا د زنش برخورد کند باید بداند که احساسات زنش موقتی هستند.با گوش دادن به احساسات منفی زن ،مرد به زن فرصت میدهد که احساسات مثبت خود را کشف کند.

حقیقت هایی درباره زنان:در گفت و گوی احساسی ،مرد باید همسرش را تایید و حمایت کند.

حقیقت هایی درباره زنان:در مواقع ناراحتی نباید زن را به حال خود رها کردکه روحیه اش خرابتر شود.

حقیقت هایی درباره زنان:رفاه - آسایش -تلاش نکردن -احساس امنیت خاطر -تفریح -استراحت -لذت بردن و زیبایی ،روحیه زانانه را تقویت میکند.

حقیقت هایی درباره زنان:روابط مهمترین عامل در زندگی زنان محسوب میشود.

حقیقت هایی درباره زنان

حقیقت هایی درباره زنان:زنها به روابط گرایش زیادی دارند.

حقیقت هایی درباره زنان:صحبت و داشتن ارتباط بایکدیگر ،زنان را ارضاء میکندو برایشان منبع کمال است.

حقیقت هایی درباره زنان:قدرت درک زنان خیلی قوی است . زنان بی آنکه از آنها خواسته شود کمک میکنند و این نشانه ای از محبت زیاد آنان است.

حقیقت هایی درباره زنان:ارتباط با دیگران برای زنان بسیار حائز اهمیت است.

حقیقت هایی درباره زنان:در نزد زنان ونوس ها مشورت وارائه طریق نشانه ای از توجه است.

حقیقت هایی درباره زنان:طبیعت زنها این است که کارها را اصلاح نمایند وقتی کاری پیش میرود پس میتواند بهتر پیش برود.وقتی کسی برایشان مهم باشد آزادانه راه را نشان میدهند.نصیحت وانتقاد سازنده حرکتی حاکی از عشق و محبت آنهاست.

حقیقت هایی درباره زنان:اگر زن نگران است در فکر راه حلی فوری برای مشکلاتش نمی باشد در عوض در جستجوی آرامش است و زمانی آرامش میابد که درکش کنند.

حقیقت هایی درباره زنان:زن مضطرب مساله اش را بزرگ میکند و می گذارد که مشکلات بر او غلبه کنند.

حقیقت هایی درباره زنان

حقیقت هایی درباره زنان:زنها در چه مواردی احساس دوست داشتن ندارند؟هنگامیکه مرد دوستش ندارد،و صمیمی نباشد و احترام خاصی برایش قایل نیست و به احساسات او بها ندهد در عوض اورا مقصر بداند و با او همدردی نکند. وهنگامیکه به اطمینان خاطری که مورد نیازش است دسترسی پیدا نکند.

حقیقت هایی درباره زنان:هنگامیکه زنی ناراحت میشود عمیق ترین مشکلاتش ظاهر میشوند.

حقیقت هایی درباره زنان:یک مرد ندانسته با حالت بی مهری در لحن کلامش ،شریکش را آزرده میکند و سپس تعجب میکند که چرا زن ناراحت شده است!

حقیقت هایی درباره زنان:ممکن است که زن درمواقعی خاص از خواسته ها واحساسات و نیازهای خود چشم بپوشد تا از بروز برخوردهای احتمالی جلوگیری کند.

حقیقت هایی درباره زنان:زن ممکن است وانمود کند که مشکلی ندارد او با لبخندی بر لب تظاهر میکند که نسبت به همه چیز راضی و خوشحال است. ایثار میکند و به این دلیل سدی در برابر اظهارات محبت آمیزش بوجود می آید.

حقیقت هایی درباره زنان:زمانیکه مرد حرمت احساسات آسیب دیده زن را نادیده میگیرد و بهایی به آن ها نمیدهد و آزردگی را بیشتر میکند بدین ترتیب مقاومت زن را تحریک میکند زمانی که زن عقب نشینی میکند مرد تصور میکند که برنده شده ولی در واقع باخته است.

حقیقت هایی درباره زنان:زن فقط زمانی سکوت میکند که میخواهد حرفهای دردناکی بزند و یا نمی خواهد با شخصی که به او اعتماد ندارد حرفی بزند.

حقیقت هایی درباره زنان:زنها اول در سکوت موضوعی را که شنیده یا تجزیه کرده اند برسی میکنند و در باره اش فکر میکنند.در سکوت مفیدترین پاسخ را ارزیابی میکنند.

حقیقت هایی درباره زنان:زنها با صدای بلند فکر میکنند و کشفیات درونیشان را با شنونده ای علاقمند در میان میگذارند.حتی امروز خیلی اتفاق می افتد که زنی از طریق صحبت کشف می کند که چه میخواهد بگویداین عمل بسیار طبیعی و بعضی اوقات بسیار ضروری است.

حقیقت هایی درباره زنان:چرا زنها حرف نمیزنند؟برای پردازش یا جمع آوری اطلاعات و برای کشف اینکه چه میخواهند بگویند و برای زمانی که ناراحت هستند احساس بهتری نمایند و روحیه شان را بدست آورند و از این طریق می توانند خودشان را شناسائی کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.9 از 5 (9 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits